anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

allegro od 3 dni nie zwraca mi pieniędzy za anulowany zakup przez sprzedających!!!

dzela19
#7 Wielbiciel#

allegro od 3 dni nie zwraca mi pieniędzy za anulowany zakup przez sprzedających!!!allegro od 3 dni nie zwraca mi pieniędzy za anulowany zakup przez sprzedających!!!allegro od 3 dni nie zwraca mi pieniędzy za anulowany zakup przez sprzedających!!!

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@dzela19 zwrot pieniędzy za anulowane zamówienie, realizuje sprzedający (nie my jako Allegro). Podaj prosze numer zamówienia, sprawdzę sytuację ze zwrotem. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dzela19
#7 Wielbiciel#

wy realizujecie, bo to sprzedawcy anulowali zamowienie, bo nie mieli na stanie. dostałam od Was mejla, że w ciągu 2 dni dostanę zwrot, a minęły już 3 doby!

 

identyfikatory zwortu pieniędzyL: 

d6d908fd-dd4e-11ef-bd64-07a511aff283

bfa5a2d9-dcfb-11ef-bd64-7922480f4175

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@dzela19 jaka metoda płatności?

oznacz moderatorów

dzela19
#7 Wielbiciel#

BLIK. było info, że w 2 dni dostanę zwrot. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

BLIK to nawet 5dni, tak zwrot realizuje operator platności ale dopiero jak sprzedajacy zwróci śrdoki, zwraca jest mail od Allegro o zwrocie- był mail?

oznacz moderatorów

dzela19
#7 Wielbiciel#

tak, we wtorek rano allegro wysłało mejla. ale jak wchodzę w pomoc co do zamówień, wyskakuje mi info, że będę czekać 2 dni. już mineły 3. to po co ściemniają? Zrzut ekranu 2025-01-31 102516.pngkoniec miesiąca i hajs zablokowany, słabe to.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@dzela19 masz operacje w historii konta czy tylko blokadę  środków jest?

oznacz moderatorów

dzela19
#7 Wielbiciel#

allegro we wtorek rano wysłało mejle o anulowaniu zakupów przez sprzedawców. miałam czekać 2 dni, minęły 3. nie mam nic na koncie bankowym do tej pory. a sprzedawcy mają mnie gdzieś, bo uważają, że zwrócili pieniądze i pałeczka jest po stronie allegro.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@dzela19 widzę, że sprzedający prawidłowo zlecili zwrot pieniędzy 28 stycznia - wpłata będzie widoczna na tym samym rachunku, z którego była realizowana płatność. Jeśli nie odszukujesz wpłaty na rachunku, z którego opłaciłaś zakup to skontaktuj się z nami przez ten formularz - doradca będzie mógł przesłać Tobie potwierdzenie realizacji zwrotu. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dzela19
#7 Wielbiciel#

sprzedawca odsyła mnie do Was, bo uważa, że oddał hajs. ba, to jest 2 sprzedawców. 2 osobne zamówieni, anulowane, bo nie było produktu na stanie. mam w nosie potw. zwrotu, chcę kasę na koncie!

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@dzela19 w systemie widzę, że zwrot został zlecony przez sprzedawców prawidłowo i wpłata została zwrócona na rachunek, z którego płaciłaś za zamówienie - jednak nie mam wglądu w sytuację a Twoim rachunku bankowym, dlatego mogę jedynie zaproponować kontatk z nami przez formularz, gdzie doradca prześle potwierdzenie realizacji zwrotu, z którym możesz udać się do banku, gdzie pomogą Ci zlokalizować wpłatę. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dzela19
#7 Wielbiciel#

tak, a teraz allegero zwala na bank. no nie mogę! dziękuję za rewelacyjną obsługę!

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@dzela19 No ok ale jeśli moderacja widzi, że po stronie Allegro zwrot został zlecony i wyszedł prawidłowo to co według Ciebie mają jeszcze zrobić?

Weź potwierdzenie zlecenia zwrotu i wyjaśnij to z bankiem.

Jeśli zwrot został zlecony 28.01 to przy płatności BLIK wraca w ciągu 3 dni roboczych - licząc od kolejnego dnia roboczego po dniu w którym został zlecony.
Czyli najpewniej pojawi się dziś do końca dnia na Twoim koncie.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Strasznie długo Allegro finanse realizuje zwroty, kiedyś dostałem maila że w ciągu 5-7 dni a w ąmazonie jak anulowalem zakup, zwrot były w tej samej chwili. 

oznacz moderatorów

dzela19
#7 Wielbiciel#

dla mnie to jest żenada, bo to nie ja, ale sprzedawcy anulowali zakup, mam od 3 dni zablokowane pieniądze, a jest koniec miesiąca. 

oznacz moderatorów