Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
allegro od 3 dni nie zwraca mi pieniędzy za anulowany zakup przez sprzedających!!!allegro od 3 dni nie zwraca mi pieniędzy za anulowany zakup przez sprzedających!!!allegro od 3 dni nie zwraca mi pieniędzy za anulowany zakup przez sprzedających!!!
@dzela19 zwrot pieniędzy za anulowane zamówienie, realizuje sprzedający (nie my jako Allegro). Podaj prosze numer zamówienia, sprawdzę sytuację ze zwrotem.
wy realizujecie, bo to sprzedawcy anulowali zamowienie, bo nie mieli na stanie. dostałam od Was mejla, że w ciągu 2 dni dostanę zwrot, a minęły już 3 doby!
identyfikatory zwortu pieniędzyL:
d6d908fd-dd4e-11ef-bd64-07a511aff283
bfa5a2d9-dcfb-11ef-bd64-7922480f4175
@dzela19 jaka metoda płatności?
BLIK. było info, że w 2 dni dostanę zwrot.
BLIK to nawet 5dni, tak zwrot realizuje operator platności ale dopiero jak sprzedajacy zwróci śrdoki, zwraca jest mail od Allegro o zwrocie- był mail?
tak, we wtorek rano allegro wysłało mejla. ale jak wchodzę w pomoc co do zamówień, wyskakuje mi info, że będę czekać 2 dni. już mineły 3. to po co ściemniają? koniec miesiąca i hajs zablokowany, słabe to.
@dzela19 masz operacje w historii konta czy tylko blokadę środków jest?
allegro we wtorek rano wysłało mejle o anulowaniu zakupów przez sprzedawców. miałam czekać 2 dni, minęły 3. nie mam nic na koncie bankowym do tej pory. a sprzedawcy mają mnie gdzieś, bo uważają, że zwrócili pieniądze i pałeczka jest po stronie allegro.
@dzela19 widzę, że sprzedający prawidłowo zlecili zwrot pieniędzy 28 stycznia - wpłata będzie widoczna na tym samym rachunku, z którego była realizowana płatność. Jeśli nie odszukujesz wpłaty na rachunku, z którego opłaciłaś zakup to skontaktuj się z nami przez ten formularz - doradca będzie mógł przesłać Tobie potwierdzenie realizacji zwrotu.
sprzedawca odsyła mnie do Was, bo uważa, że oddał hajs. ba, to jest 2 sprzedawców. 2 osobne zamówieni, anulowane, bo nie było produktu na stanie. mam w nosie potw. zwrotu, chcę kasę na koncie!
@dzela19 w systemie widzę, że zwrot został zlecony przez sprzedawców prawidłowo i wpłata została zwrócona na rachunek, z którego płaciłaś za zamówienie - jednak nie mam wglądu w sytuację a Twoim rachunku bankowym, dlatego mogę jedynie zaproponować kontatk z nami przez formularz, gdzie doradca prześle potwierdzenie realizacji zwrotu, z którym możesz udać się do banku, gdzie pomogą Ci zlokalizować wpłatę.
tak, a teraz allegero zwala na bank. no nie mogę! dziękuję za rewelacyjną obsługę!
@dzela19 No ok ale jeśli moderacja widzi, że po stronie Allegro zwrot został zlecony i wyszedł prawidłowo to co według Ciebie mają jeszcze zrobić?
Weź potwierdzenie zlecenia zwrotu i wyjaśnij to z bankiem.
Jeśli zwrot został zlecony 28.01 to przy płatności BLIK wraca w ciągu 3 dni roboczych - licząc od kolejnego dnia roboczego po dniu w którym został zlecony.
Czyli najpewniej pojawi się dziś do końca dnia na Twoim koncie.
Strasznie długo Allegro finanse realizuje zwroty, kiedyś dostałem maila że w ciągu 5-7 dni a w ąmazonie jak anulowalem zakup, zwrot były w tej samej chwili.
dla mnie to jest żenada, bo to nie ja, ale sprzedawcy anulowali zakup, mam od 3 dni zablokowane pieniądze, a jest koniec miesiąca.