Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Klient otworzył dyskusję - Nie otrzymałem przesyłki .
Numer przesyłki: ALE00001E0577DE
Sprawdziłem UPS - Numer UPS to 1 Z 833 54F 68 0223 6425
Z monitoringu UPS: Twoja przesyłka 1Z83354F6802236425 Doręczono dnia wtorek, czerwiec 28 w 12:20
Pytam klienta czy widzi kod odbioru.
Klient:
"Nie ma takiego kodu...w zakładce moje zakupy przesyłka widnieje jako "w drodze ".skontaktowałem się z firmą UPS konsultant twierdzi że za wysyłanie kodów odbioru odpowiedzialne jest Allegro bądź nadawca przesyłki"
Proszę o pomoc w rozwiązaniu dyskusji.
@annas14-firma Z naszych informacji wynika, że o godz. 17:28 godzinie 17:28 zmienił się status paczki na "doręczono". Wysłaliśmy już też do kupującego wiadomość mailową z prośbą o potwierdzenie, że odebrał przesyłkę.
@_HolaOla_ Dziękuję za informację, ale może warto byłoby coś poprawić w raportowaniu statusu flagowej metody wysyłki. Tak teraz jest gorsza nawet od PP.