Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć przychodzę z problemem a mianowicie.
Wczoraj spłacałam drugą i ostatnią ratę w Allegro pay. Dostałam komunikat ,,Twoja spłata się nie udała,, a pieniądze z konta zostały pobrane. Co w takiej sytuacji zrobić? Zostałam bez pieniędzy i bez spłaty.. Pozdrawiam 🙂
Pieniądze powinny w ciągu 3 dni roboczych wrócić na konto. Jeśli tak się nie stanie zgłoś reklamację do Allegro.
Powinnaś ponowić próbę i w terminie opłacić zaległość
Niestety pieniądze nie wróciły..
Możesz mi powiedzieć jak składa się reklamację?Nigdy nie dokonywałam reklamacji i nawet nie wiem gdzie tego szukać..
@Client:87832756 prześlij nam proszę potwierdzenie tej spłaty w zgłoszeniu przez ten formularz kontaktowy.