Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zadałam sprzedawcy pytanie :Dzień dobry. Proszę o termin przydatności.
Odpowiedź sprzedawcy : Wszystkie informacje są na aukcji wystarczy przeczytać. DATA WAŻNOŚCI : 09,2024 Pozdrawiam
Moja odpowiedź : Dzień dobry. Wow, cóż za dyplomacja w komunikacji. Bl(ą)dynka nie zauważyła, może gdyby była blondynką była by szansa a tak musieli Państwo pofatygować i odpisać. Bl( ą)dynka - przeprasza za kłopot a blondynka, ma takiego sprzedawcę w ...
Odpowiedź sprzedawcy : Czy wszystko dobrze u pani z głową. Jak mam przekazać inaczej informacje ze wszystko jest w opisie. Wystarczy czasem przeczytać a nie być nie miłym. Pozdrawiam
Moja odpowiedź: Odpowiadając na pierwsze pytanie - hmm - nie wiem, testów psychologicznych nie przechodziłam, więc istnieje taka ewentualność, że występują u mnie jakieś zaburzenia. Miary normalności nie znam, ale u mnie szczytem chamstwa i nieuprzejmości jest odpisywanie klientowi na wiadomość bez słowa Dzień dobry, Witam, Hej czy coś w ten deseń. Po drugie, moim zdaniem to Pańska odpowiedź była nie miał !!! Pouczanie klienta i taka sugestia ku... padło Ci na oczy ? Wystarczy przeczytać.Skoro zadałam pytanie, to widocznie nie zauważyłam lub "czytałam wybiórczo " lub skupiłam się na innych inf. A Pan lub Pani jako sprzedawca wydaje mi się, że jest po to, aby udzielić klientowi wyczerpujących odp. Przynajmniej taki jest mój światopogląd, natomiast jaki się okazało Państwa jest zupełnie inny. Zwrot : Czy wszystko dobrze u pani z głową - zamierzam zgłosić do Allegro jako obrazę.
Sprawę zgłosiłam Allegro, które nie zechciało odpowiedzieć na żadne z moich 3 pytań tj.
- czy klient ma prawo zadać pytanie odnośnie produktu ?
- czy zdarza się, że klient czegoś nie zauważy, nie doczyta, pominie ?
- czy odpowiedź sprzedawcy ( poniżej ) na moje pytanie była miła, stosowna i bez podtekstu ?
Poniżej kilka odp. Allegro :
Dzień dobry,
dziękuję za kontakt.
Odniosę się jedynie do sprawy, która narusza zasady Serwisu.
Sprzedawca otrzymał ostrzeżenie w zgłoszonej przez Panią sprawie. Jednocześnie informuję, że zostało ono wysłane również do Pani.
Kiedy drążyłam temat za co ja dostałam upomnienie otrzymałam odpowiedź :
Dzień dobry,
otrzymała Pani niezbędne informacje w sprawie.
Nowe wiadomości, nie wnoszące nic nowego, pozostawiane będą bez odpowiedzi.
@Client:102291849 Nie, sarkastyczny komentarz w odpowiedzi na neutralną wiadomość wcale nie jest prowokacyjny. Pisanie, że ma się sprzedawcę w głębokim poważaniu, gdy on nic złego nie zrobił przed napisaniem wyżej wymienionej wiadomości, to też wcale nie jest prowokacja. Pani jest biedną ofiarą tylko, prawda?
Niech Pani sobie oszczędzi wstydu, bo nikt Pani za chamstwo klepać po plecach nie będzie.
Przestańcie już jej odpowiadać i karmić trola, po za upomnieniem powinna dostąpić zaszczytu umieszczenia jej na zasłużonej pozycji listy MNK sprzedawcy
@Client:102291849 Otrzymałaś już ocenę swojej wypowiedzi zarówno ze strony Allegro, moderatorów oraz od społeczności. Ja nie zauważyłem ani jednej opinii popierające Pani zdanie. Natomiast opinii krytykujących jest tutaj mnóstwo, plus jakieś 3x tyle usunięte przez moderację, gdyż były zbyt dosadnie wyrażone. Czego chcieć więcej 🙂 ?
@drekenzes "Czego chcieć więcej?"
Ja czekam na opinię 'znajomego prawnika' o którym wspomniała wczoraj autorka tematu 🙂
Dzień dobry
Jeśli to możliwe proszę o odp. na moją wiadomość z 04-08-2023 14:15.
Nie odpowiadam i nie będę już odpowiadać pozostałym uczestnikom tj. głównie sprzedawcom,
natomiast nadal interesuje mnie stanowisko allegro. Będę wdzięczna za odpowiedź. Dodam jeszcze : Szkoda, że na społeczności dla klientów wypowiadają sie głównie sprzedawcy widzący tylko swój punkt widzenia.
@Client:102291849 Żaden normalny człowiek nie popiera chamstwa, w tym Allegro również. Dostała Pani odpowiedź od administratora i żadna inna się Pani nie należy. Ostrzeżenie jest słuszne, bo Pani zachowała się źle. Nikt nie kupi tych dziecinnych tłumaczeń o kropkach i ironiach.
Śmieszne natomiast jest, jak chętnie pani kupiła wymówkę o tym, że to tylko "sprzedawcy" się z panią nie zgadzają. Nie jestem sprzedawcą, Menadżer Społeczności jakim jest administrator tym bardziej. Narracja sypie się w fasadach. 🙂
@Client:102291849 ja też nie jestem sprzedawcą i też nie popieram roszczeniowego chamskiego zachowywania się... szanuj najpierw innych dopiero wymagaj poszanowania dla ciebie
Kobiety Pani pokroju często kończą w sądzie z kosztami rozprawy do opłacenia. Widziałem takie przypadki w programie Drogówka. Ewidentna wina i pełna samozaparcia pycha z przeświadczeniem o swojej słuszności. To smutne, że Pani prowokuje i obraża, szuka zaczepki zamiast poprostu cieszyć się życiem. Nie wiem, może z jakiegoś tam Pani znanego powodu nie potrafi min nie chce, ale życzę dużo zdrowia.
@Client:102291849 Allegro wypowiedziało się już w tym wątku, i to stanowczo. Sprzedający oraz wielu Kupujących również wypowiedzieli swoje zdanie. Opinia jest jednoznaczna i jest dla Pani jednogłośnie negatywna.
Wpolczòje sprzedawcy że trafia mu się taki klient,nie maszk.. co robić tylko pisać bazgroły,odpowiedział ci w czy problem,ci ci miał do przekazania przekazał idobrze napisał że wystarczy przeczytać,postaw się na jego miejscu jakby tak każdy się pytał jak ty to mosialby ,właśnie zatrudnić konia lub blondynkę do odpowiedzi na durne pytania.Jak idziesz do sklepu to sama sprawdzasz termin ,tutaj już się nie chciało sprawdzic