Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie, rekompensata nie jest równoznaczny ze zwrotem towaru, w zasadzie Alelgro powinno podjąć decyzję, Ty złożyłeś reklamację rozumiem a nie zwrot.
Jak sprzedawca nie odpowiada to może nie chce tego zwrotu ,lub może wyjechał gdzieś dalej na święta. Zwrot zwykle się robi na adres skąd towar przyszedł . Jak to nie problem to poczekaj jeszcze trochę na odzew sprzedawcy.
Powinieneś poinformować sprzedawcę że może sobie odebrać osobiście pod adresem lub przysłać ci opłaconą etykietę nadawczą. Powinieneś wyznaczyć termin standardowo 2 tyg i poinformować że po terminie wywalasz do śmieci. Informujesz na piśmie np przez panel wiadomości.
Nie powinieneś zwracać, nie słuchaj podpowiedzi, To Alelgro po wypłacie rekompensaty ma podjąć decyzję, Alelgro wypłaca rekompensatę a nie sprzedający, a jak sprzedający nie zwraca środków to na jakiej podstawie towar jest jego własnością?