Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Pod koniec kwietnia na AL zakupiłam przedmiot (procesor) lecz sprzedający dostarczył inny (2x tańszy procesor) model... i kontakt znikł.
Złożyłam więc wniosek do AP o zwrot środków, po pewnym czasie uzyskując odpowiedź żeby odesłać sprzedającemu towar jednoczesnie zapewniając, że środki zostaną zwrócone.
Ktoś kto obsługiwał mój wniosek na moją prośbę chciał ustalić adres do zwrotu, lecz sprzedający nie miał w zwyczaju się odezwać, więc uzyłam adresu widocznego w podsumowaniu zakupu z AL.
Do AP wysłane zostały dane nadania .. i AP milczy, a z zapewnień o oddaniu środków narazie efektów nie widać.
Ile trwa taka procedura ? Bo póki co, uczucia raczej mam takie, że zamiast zadowolić klienta to na odpowiedzi trzeba czekac jak na audiencje u królowej...
@Client:80009227 Czy możesz mi podać numer zgłoszenia, o którym piszesz?
Proszę bardzo. 907813-1716274003
@w_kiwiczy o ten numer chodziło ?
@Client:80009227 Tak, dziękuję. Widzę, że Twoja sprawa oczekuje na swoją kolej. Wkrótce, ktoś się nią zajmie i z pewnością otrzymasz odpowiedź.
@w_kiwiWiktorio, ale 3 dni później nadal nikt się nie odezwał.
Jaka jest definicja słowa wkrótce ? W biznesie wkrótce to nie jest żadna odpowiedź... wybacz ten szorstki ton. Wkrótce to przyjdzie zima...
Jako osoba, nie boje się tego słowa, zwyczajnie oszukana, sądziłam, że choć AP działa jak trzeba ?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Kolejny dzień Allegro Protect milczy niczym sprzedający.
Poważnie takie są założenia tego programu, obiecywać i olewać ?
Cześć @Client:80009227. Twój wniosek został odrzucony. Widzę jednak, że skierowaliśmy sprawę do ponownego rozpatrzenia. Odpowiedź powinnaś otrzymać w ciągu 7 dni.
Marysiu Moderatorko!
Najpierw osoba bezimienna odpisując z ramienia Allegro Protect: cytuje emaila:
"Proszę się nie martwić, jeżeli sprzedawca nie rozwiąże problemu lub nie odbierze przesyłki - będę mogła pomóc w ramach Allegro Protect. Zaproponuję oczywiście również zwrot kosztów przesyłki do sprzedawcy. W oczekiwaniu na odpowiedź, życzę miłego dnia! :)""
Dzisiaj rano w ramach dyskusji, pracownik Allegro Adam K, informuje, że skontaktuje się z Allegro Protect w celu rozpatrzenia wniosku (sic!).
Teraz Ty piszesz, że wniosek został odrzucony, a na emailu nie ma żadnego śladu żadnego odrzucenia i piszesz znowu o następnych 7 dniach (przypominam, że 4 dni temu, wystarczy popatrzeć wyżej inna moderatorka pisze o tym, że sprawa oczekuje na swoją kolej, czyli 4 dni temu odrzucona nie była, no bo nie ponownie przyjęta w kolejkę?)
Czekam mimo wszystko na pozytywne rozwiązanie, ale póki co sposób prowadzenia korespondencji jest odwrotnie proporcjonalny do zapewnień Waszego pracownika...
@Client:80009227, przepraszam, że tyle to trwa. Zapewniam, że sprawa trafiła już do odpowiedzialnego zespołu. Daj znać, jeśli nie otrzymasz informacji z decyzją do 13.08.
@MiMarydziękuje za odpowiedź.
Z przykrością stwierdzam, że dalej reakcji brak. Może czas pośpieszyć ten "odpowiedzialny zespół" bo na razie zespół ten nie wykazuje się niczym. Strach pomyśleć ile osób w tym zespole jest ... i jakie kompetencje mają. Przykre.
W poniedziałek ktoś z zespołu AP odpiisał, że rozpatrzył mój wniosek pozytywnie. Ale środków nadal nie ma na koncie z którego dokonana była płatność.