Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jakieś 20 dni temu założyłem dyskusje że zgłoszeniem reklamacji, otrzymałem uszkodzony produkt. Sprzedawca od tego czasu nie wypowiedział się w tej dyskusji. Brak kontaktu, nie odpisuje. Oznaczyłem ja jako nierozwiązana i zgłosiłem Allegro Protect. I ku mojemu zdziwieniu mój wniosek został odrzucony. Ja mam uszkodzony produkt, nie nadający się do użytku, pieniędzy brak. W skrócie sprzedawca olał sprawę, Allegro też olało.
Bardzo pobieżnie zapoznałeś się z obowiązującym prawem.
bo to ty jako konsument masz poprzez jednoznaczne oświadczenia woli stosować ustawę konsumencką
Wystarczy, że wyślę wiadomość SMS, poinformuje Cię telefonicznie, wyślę maila lub nawet powiem Ci osobiście o to będzie już wystarczające oświadczenie woli według prawa.
bo przepisy nie mówią, że sprzedawca ma na tym etapie płacić za wysyłkę
Właśnie przepisy dokładnie wskazują co musi zrobić sprzedawca. Zachęcam do zapoznania się z Art. 43d prawa konsumenta.
Allegro protect nie działa jak opisujesz, dlatego nie otrzymałeś wypłaty i masz rację jesteś tym złym, bo uważasz, że przepisy, które obowiązują nas wszystkich, Ciebie nie obowiązują.
Ja wiem, że nie działa tak jak to opisuje, sam się o tym przekonałem. A według tego co podają jako jeden z głównych sloganów tych bezpiecznych zakupów.
"W jakich sytuacjach pomoże Ci Allegro Protect?
@RED Tak niewielka i pobieżna wiedzą a tyle do powiedzenia.