Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jakieś 20 dni temu założyłem dyskusje że zgłoszeniem reklamacji, otrzymałem uszkodzony produkt. Sprzedawca od tego czasu nie wypowiedział się w tej dyskusji. Brak kontaktu, nie odpisuje. Oznaczyłem ja jako nierozwiązana i zgłosiłem Allegro Protect. I ku mojemu zdziwieniu mój wniosek został odrzucony. Ja mam uszkodzony produkt, nie nadający się do użytku, pieniędzy brak. W skrócie sprzedawca olał sprawę, Allegro też olało.
A powód odrzucenia wniosku?
"Podjąłem decyzję o wstrzymaniu wniosku o zwrot pieniędzy z Allegro Protect. Dlaczego? Przeanalizowałem Pani zgłoszenie do Allegro Protect i wszystko wskazuje na to, że problem uda się wyjaśnić bezpośrednio po kontakcie ze sprzedawcą."
Wszystko fajnie, tylko zapomnieli o tym, że od 20 dni. A jeśli chodzi o pierwsze zgłoszenie problemu to nawet więcej sprzedawca nic nie odpisał, nie idzie się z nim skontaktować
Mają tyle dyskusji i wniosków że pewnie im się wszystko miesza
Wezwij ponownie Allegro, przycisk masz na dole, po lewej.
@Client:101802660 Podaj, proszę numer zamówienia, którego to dotyczy.
430b2200-5891-11ef-b2d2-af6e5a323e1a
@Client:101802660 Proszę, kontynuuj dyskusję. Rozumiem, że sytuacja jest nieprzyjemna i ciągnie się już jakiś czas. Ze względu na brak odpowiedzi ze strony sprzedawcy, poprosiłam odpowiedni zespół o ponowną wypowiedź w dyskusji.
Sprzedawca nie wypowiedział się w dyskusji od 21 dni (czyli od początku jej założenia). Widzę, również, że "odpowiedni zespół" stosuje taktykę sprzedawcy, nie wypowiadając się w dyskusji. Olewając temat.
@Client:101802660 @ Nie jesteś sam.
Allegro ostatnio wymyśla coraz bardziej niedorzeczne powody, by odrzucać wnioski Protect i masa kupujących zostaje na lodzie - bez pieniędzy i bez sprawnego/zgodnego z opisem towaru.
Co więcej - Allegro robi to również w przypadku sprzedawców notorycznie łamiących regulamin i polskie prawo, jeśli generują oni duże obroty.
bo za duzo ludzi cwaniakuje. ma i sprawny towar i zwrot środków. wylano dziecko z kąpielą
Dokładnie święta racja takich cwaniaczków jest masa kupują używany sprzęt puźniej piszą że jest uszkodzony straszą że wystawią negatywa i chcą ugody w postaci zwrotu połowy kosztów naprawy oddajesz oni zakładają dyskusje i z allegro protect dostają zwrot kasy i w ten sposób mają sprawny sprzęt i kasę a na końcu ty dostajesz negatywa
Tak z ciekawości, ile czasu musi minąć, żeby ten odpowiedni zespół jakoś zareagował?
@Client:101802660 masz wiele możliwości działania, a zachowujesz się jak dzieciak - wyślij listem poleconym odpowiednie pismo i zwróć towar nawet przez allegro
dyskusja do tego nie jest potrzebna
@RED @Sprzedawca ma swoje obowiązki. Allegro Protect w teorii powinno chronić kupujących właśnie przed takimi sprzedawcami. Dlaczego mam wysyłać jakieś pisma, żeby otrzymać pieniądze za uszkodzony towar? Dlaczego mam odsyłać na własny koszt produkt, jeśli reklamacja została już uznana? I jak widać po zaangażowaniu sprzedawcy prosić się lub według Ciebie wysyłać pisma, żeby otrzymać jeszcze zwrot za przesyłkę
bo w normalnym swiecie tak to włąśnie działa i tak byś musiał zrobić.
Allegro próbowało zrobić idealny śiwat na jedno kliknięcie i jak tzreba zrobić coś więcej to święte oburzenie. Każdy inny sklep ma zakłądke gdzie wyslać zwort i jak go spakowac i zaadresować i tzreba się dopasować. a tu się ludzie rozleniwili i rozbestwili
Widzę, że to ja zaczynam być tym złym. Bo chce zwrot pieniędzy lub pełnowartościowy produkt od sprzedawcy do uznanej reklamacji. W aktualnym świecie i nie jest to wymysł Allegro tylko prawa, które obowiązuje, nie muszę wysyłać pism poleconych, żeby sprzedawca mógł mi zwrócić pieniądze.
@Monika__L Normalny świat to nie jest piaskownica, a jak widzę @Client:101802660 nie chce z niej wyjść
Dlaczego mam wysyłać jakieś pisma, żeby otrzymać pieniądze za uszkodzony towar?
bo to ty jako konsument masz poprzez jednoznaczne oświadczenia woli stosować ustawę konsumencką
Dlaczego mam odsyłać na własny koszt produkt, jeśli reklamacja została już uznana?
bo przepisy nie mówią, że sprzedawca ma na tym etapie płacić za wysyłkę
Allegro protect nie działa jak opisujesz, dlatego nie otrzymałeś wypłaty i masz rację jesteś tym złym, bo uważasz, że przepisy, które obowiązują nas wszystkich, Ciebie nie obowiązują.
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/wzory-pism/
Bardzo pobieżnie zapoznałeś się z obowiązującym prawem.
bo to ty jako konsument masz poprzez jednoznaczne oświadczenia woli stosować ustawę konsumencką
Wystarczy, że wyślę wiadomość SMS, poinformuje Cię telefonicznie, wyślę maila lub nawet powiem Ci osobiście o to będzie już wystarczające oświadczenie woli według prawa.
bo przepisy nie mówią, że sprzedawca ma na tym etapie płacić za wysyłkę
Właśnie przepisy dokładnie wskazują co musi zrobić sprzedawca. Zachęcam do zapoznania się z Art. 43d prawa konsumenta.
Allegro protect nie działa jak opisujesz, dlatego nie otrzymałeś wypłaty i masz rację jesteś tym złym, bo uważasz, że przepisy, które obowiązują nas wszystkich, Ciebie nie obowiązują.
Ja wiem, że nie działa tak jak to opisuje, sam się o tym przekonałem. A według tego co podają jako jeden z głównych sloganów tych bezpiecznych zakupów.
"W jakich sytuacjach pomoże Ci Allegro Protect?
@RED Tak niewielka i pobieżna wiedzą a tyle do powiedzenia.