Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem sprzedawcą na allegro. Klientka kupiła u mnie produkt. Wciągu 14 dni zwróciła całkowicie zniszczony. Odmówiłem jej wypłaty środków . Twierdziła, że to wina kuriera DPD, więc poleciłem Jej zareklamować przewóz do allegro, gdyż korzystała z przesyłki powrotnej smart. Allegro do mnie napisało, że złożyło w moim imieniu reklamację do DPD i że mam czekać na info od nich. Czekałem i nic. Po kilku tygodniach odpisali, że to ja powinienem złożyć reklamację, bo przyjąłem paczkę pomimo, że nie ja zlecałem tą przesyłkę. Złożyłem więc reklamacje do DPD, a DPD odpisało, że jest za późno i nie uznali tej reklamacji. Teraz allegro napisało, że odda klientce pełną kwotę za towar, a mnie obciąży całą kwotą. Odwołałem się od tej decyzji, ale twierdzą, że to nie dopełniłem formalności. Co można z tym zrobić? Mam dobrą radę dla sprzedających. Jak macie podejrzenie, że klient zwraca uszkodzony towar nie odbierajcie go. Niech wraca do klienta, bo inaczej zabiorą wam pieniądze i oddadzą klientowi, a Wy zostaniecie z uszkodznym towarem.
Kupujący odsyłając w ramach Smart nie jest stroną, tu jest allegro i ty.
@PhuPartnerPC "... Mam dobrą radę dla sprzedających. Jak macie podejrzenie, że klient zwraca uszkodzony towar nie odbierajcie go. Niech wraca do klienta, bo inaczej zabiorą wam pieniądze i oddadzą klientowi, a Wy zostaniecie z uszkodznym towarem....", to nie jest dobra rada, bo AP wypłaci kasę klientowi, a Ty zostaniesz bez kasy i bez towaru😁, najlepiej od razu oddać kasę i od razu składać reklamację u przewoźnika
A co jeśli paczka jest cała, a w środku uszkodzony towar? DPD odrzuci taką reklamację, bo paczka nie posiada oznak uszkodzenia. Czyli wychodzi, że za wszystko muszą płacić sprzedawcy, a klienci i allegro zawsze wygrywa. Chore!
Paczka cala a w środku uszkodzenie to zwracasz tyle ile wart jest zwracany towar.