Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Na początku sierpnia zakupiłem 3 kg kawy (3x1kg).
Na początku września otworzyłem kolejne opakowanie (drugie z trzech) i okazało się, że ziarna w środku są spleśniałe. Porobiłem zdjęcia, wysłałem sprzedającemu z pytaniem, jak możemy wyjść z tej sytuacji.
Sprzedający poprosił, aby odesłać kawę na reklamację. Tak też zrobiłem - zaznaczyłem, że jest to reklamacja z tytułu rękojmi i poprosiłem o dosłanie kawy na dane z zamówienia oraz zwrot kosztów wysyłki wadliwej kawy (w wysokości 14,72 brutto, na co mam fakturę). Poinformowałem o tym fakcie sprzedającego jeszcze przed wysyłką, sprzedający odpisał, że dziękuje za wiadomość.
Kawę wysłałem, kontakt się urwał. Dwa dni temu gdy Allegro przypomniało się, czy sprawa została rozwiązana - napisałem, że nie wiem, gdyż sprzedający nie odpowiada. Minęło 16 dni, zamknąłem dyskusję i chciałbym skorzystać z Allegro Protect, jednak Allegro oferuje tylko zwrot za kawę...
W jaki sposób mogę ubiegać się o zwrot wraz z kosztem odesłania do sprzedawcy? (starałem wybrać się najniższy z dostępnych). W formularzu jest tylko koszt produktu, a sprzedający powinien w przypadku uznania reklamacji zwrócić również koszt wysyłki.
A w formularzu nie możesz napisać innej kwoty?
Nie, formularz jest dość prosty i przejrzysty, widnieje tylko kwota zwrotu + koszt dostawy, który wynosi 0zł (allegro smart). Można zmienić w formularzu tylko powód składania wniosku i produkty, na które wnioskuję rekompensatę.
Jest jeszcze opcjonalnie opis sprawy, ale nie sądzę by można tam było to wpisywać (czy ktoś uwzględni tam taka adnotację).
Uważam że należy to opisać w tej adnotacji(opis sprawy).
@7-MALY-7 Dopisz informację o poniesionych w związku ze zwrotem kosztach w opisie sprawy. Osoby przyznające rekompensaty mają wgląd do tych informacji.
Dziękuję za odpowiedź.