Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam. W kwietniu zakupiłem laptop od sprzedawcy, który na dzień dzisiejszy został już z drugiego konta zablokowany na allegro (harddekorIT oraz premium_notebook), laptop w lipcu uległ awarii i nie wyświetla obrazu. Serwis stwierdził że padnięty jest procesor a że jest to laptop Lenovo to przy wymianie na 95% uszkodzi się płyta główna, ponieważ Lenovo zalewa procesory jakimś czarnym klejem i zazwyczaj płyta ulega uszkodzeniu przy wymianie procesora. Wymiana płyty głównej to koszt 1500zl plus wymiana. Sam laptop kosztował 2100zl, założyłem dyskusję, następnego dnia otrzymałem informację żeby złożyć wniosek do allegro o zwrot środków bo na sprzedawcę są nałożone ograniczenia, złożyłem wniosek a następnego dnia został on odrzucony z informacją że mam czekać 14 dni na odpowiedź sprzedającego. Po 14 dniach sprzedający nie odpowiedział allegro kazało zlozyc kolejny wniosek, otrzymałem odpowiedź że mogę odesłać laptop i dostanę całość kosztów zwrotu, pokazać decyzję serwisu z kwotą naprawy i dostać tyle ile powie serwis lub bez decyzji dostać 1560 zł. Odpowiedziałem, że serwis stwierdził że nie opłaca się tego naprawiać bo nawet jeśli udałoby się to zrobić to zamiast mieć jeszcze dalszą część gwarancji to zostanie to wymienione a zaraz padną inne podzespoły a ja nie będę miał na nie gwarancji więc jest to całkowicie nieopłacalne, odpowiedziałem do allegro że odsyłam sprzęt i proszę o zwrot całości środków na co otrzymałem odpowiedź, że pod adresem podanym w aukcji sprzedający nie prowadzi już firmy więc pozostaje jedynie naprawa a nie zwrot, jak pisałem wyżej naprawa jest nie opłacalna i nie ma sensu, ponieważ nie będę miał dalszej gwarancji i dodatkowo czas oczekiwania na nową płytę to około 2 miesiące. Allegro chce opinię serwisu, że nie da się tego naprawić a ja nie mam zamiaru wychodzić wcześniej z pracy kolejny raz i płacić 50 zł za opinię serwisu kolejny raz. Dodatkowo laptop sprzedawany był jako nowy a serwis powiedział, że gwarancja laptopa skończyła się w lutym 2023 a laptop kupiony w kwietniu 2023. To że firma zamknięta nie zwalnia sprzedającego z przestrzegania prawa dot. Reklamacji, nie ma z nim żadnego kontaktu. W jaki sposób mogę odzyskać pieniądze z allegro protect skoro jestem ciągle zbywany ? Dodam, że mogę laptopa odesłać w każdej chwili jest spakowany i czeka na wysyłkę, jednakże allegro powiedziało że mam nie odsyłać więc nie chcę zostać bez laptopa i bez pieniędzy choć już w pewnym sensie tak jest od 3 tygodni, laptop nie działa a zwrotu brak.