Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Konto mojej żony do dziś działało normalnie, logowała się poprzez login i hasło. Nagle pojawił się komunikat o konieczności rozwiązania captchy. Co ciekawe - żadnej captchy nie ma. Po wielu próbach logowania kilka razy pojawiła, ale po zaznaczeniu właściwych obrazków, nadal wraca do komunikatu o konieczności rozwiązania, nie loguje się na konto. Nie pomaga usunięcie ciasteczek i historii, zmiana przeglądarki i operatora internetu. Ten sam problem jest na telefonie i komputerze. Czy ktoś ma jakieś rozwiązanie? Dzięki.
Jezu...napisz bezposrednio do zrodla czyli do Allegro 😮
To tak jak na forum pytałbyś o przyczyny braku erekcji 😉
@Client:43151852 Jeśli Twoja żona korzysta z tej samej sieci na telefonie i komputerze to najbardziej prawdopodobną przyczyną jest to, że na komputerze coś blokuje prawidłowe ładowanie części serwisu. Może na to wpłynąć np. jakiś dodatek do blokowania reklam w przeglądarce lub inna aplikacja, która blokuje reklamy.
Dzięki, ale próbowałem już u trzech różnych operatorów internetu, na dwóch telefonach i komputerze, na różnych przeglądarkach i nadal to samo. Co ciekawe, moje konto wchodzi bez problemu. Czy jest jakiś bezpośredni kontakt do serwisu Allegro, na który mógłbym napisać lub zadzwonić?
@Client:43151852 Tak, napisz proszę do nas przez ten formularz zgłoszeniowy i dołącz zrzuty swojego ekranu wraz z widoczną datą i godziną z okna przeglądarki. Zaznacz też proszę, że próbowałeś już u różnych operatorów i różnych przeglądarkach.