Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu wczorajszym dokonałem dwóch zakupów ,jeden zakup od dekoration 1,drugą od dekorstar pierwsza na kwotę 42,06 druga 84,25 .Okazało się że system podzielił mi zakup pierwszy na dwie części w trakcie przejścia do płatności, na co nie zwróciłem uwagi i doliczył mi do obu przesyłek opłatę za przesyłkę.Chciał bym aby Firma przyjrzała sie temu,gdyż zdarzyło mi się coś takiego po raz pierwszy i zniechęca do dalszych zakupów na Alegro
Pozdrawiam
Ryszard [edycja]
Sam podzielił, nie zwróciłeś uwagi przy zakupie, a należy zwracać: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@rrozmaryn kontaktuj się ze sprzedawcą , nie wszystkie zakupy da się połączyć w jedną przesyłkę .
Sprawdź w zakładce "Dostawa - Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk" ile sprzedawca ustawił sztuk do wysłania w jednej przesyłce. Jeśli kupiłeś więcej niż jego ustawiony limit została stworzona kolejna przesyłka.
@rrozmaryn już tłumaczę co się stało. Jedno zamówienie od sprzedającego dekoration1 zostało opłacone o godzinie 18:09, następnie o godzinie 18:48 opłaciełeś zamówienie od sprzedajacego dekorstar w tym zakup w jednej ofercie od sprzedającego dekoration1, dlatego powstało osobne zamówienie.
W tej sytuacji możesz skontaktować się ze sprzedającym, aby ustalić jak rozwiązać ten problem.