Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Korzystam z aplikacji.
Cały czas mi się pojawia ankieta wypełniałem ja chyba trzykrotnie klikałem też nie.
Nie pomogło nadal cały czas się pojawia ankieta. Jak ja wyłączyć.
Korzystam z aplikacji.
Proszę nie dawać mi odpowiedzi jak to zrobić w przeglądarce.
Korzystam z telefonu
Ja mam ustawione usuwanie ciasteczek i pamięci za każdym razem jak zamykam przeglądarkę. Ma to swoje plusy ale i minusy np. ankieta na gadane pojawiająca się ciągle
@la_nika zaakceptowałem nie pomoglo
@Agent555 po zaakceptowaniu ciasteczek, wypełnij ankietę i powinna zniknąć na 15 dni.
Jeśli tak się nie stanie, poproszę o przesłanie nagrania ekranu, na którym będzie widoczne, że ciasteczka są zaakceptowane, a ankieta powraca po wypełnieniu. Filmik możesz przesłać na adres spolecznosc@allegro.pl.
@la_nika napisz mi jak to zrobić, bo nie wiem.
Zapytałem się o to doradcę na czacie jak to zrobić, konsultant też nie wie jak to zrobić.
@Agent555 chyba najprościej użyć telefonu komórkowego i nagrać? Chociaż pytanie na jakim urządzeniu wyświetlasz
,@la_nika jak mam sprawdzić na telefonie w aplikacji czy ciasteczka są zaakceptowane.
Pytałem o to doradcow na czacie, żaden konsultant nie wie jak to sprawdzić czy ciasteczka są zakceptowane i jak to sprawdzić
@Agent555 a na jakiej przeglądarce występuje ten problem?
W międzyczasie skonsultowałam sprawę i potwierdzam, że najważniejsze jest zaakceptowanie ciasteczek. Więc rozwiązaniem może być wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki z której korzystasz, następnie zaakceptowanie ciastek, gdy tylko komunikat się pojawi.
@la_nika wysłałem filmik
@Agent555 chyba, że w między czasie usuniesz ciasteczka 😉