anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowałam transakcje i nie dostałam zwrotu pieniędzy

Client:55917218
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Anulowałam transakcje i nie dostałam zwrotu pieniędzy a jak chciałam wysłać wiadomość do sprzedającego to poinformował mnie czat żebym napisała tutaj. Proszę o pomoc co mam zrobić 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Client:35386082
#14 Krzewiciel#

A napisał Ci dlaczego masz pisać tutaj?
Tak czy owak, musisz dać numer transakcji albo chociaż aukcji, żeby Moderatorki mogły coś sprawdzić.

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

kiedy anulowałas?

po co masz pisac na forum dyskusyjnym? a nie miałaś czasem napisac do allegro? firmy? spółki? konsultanta?

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#15 Entuzjasta#

@Monika__L  bot "powiedział" o dyskusji ze sprzedającym, a tu są "Dyskusje kupujących", więc myślała, że to tu😉

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:55917218 jeśli chodzi o zamówienie nr 03f39730-cedb-11ef-b942-4d9f4e9039a5 to sprzedający zlecił zwrot, który poprawnie zaksięgował się w naszym systemie. 
Sprawdź to proszę na koncie przypisanym do BLIKa, również przy dacie zakupu. 
Jeśli nie znajdziesz tego zwrotu, daj znać, poproszę o wygenerowanie potwierdzenia zwrotu, abyś mogła wyjaśnić to z bankiem. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:55917218  Tu a w jakim celu tu, nie masz zwrotu a ile minęło czasu od anulowania zakupu?

oznacz moderatorów

Client:55917218
#7 Wielbiciel#

zwrot zrobiłam 09.01

Nr transakcji 85754631607

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:55917218. Jeśli po anulowaniu zakupu nie otrzymałaś zwrotu środków, to rozpocznij ze sprzedającym Dyskusję - na Twoją prośbę doradca włączy się do rozmowy i pomoże w rozwiązaniu sprawy.

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów