Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam przedmioty od kilku kupujących. Zaznaczyłam "przelew tradycyjny" jako opcje zapłaty. Przelew wyszedł a ja niechcący kliknęłam na "anuluj płatność". Przelew powinien już dojść do Allegro, ale nadal jest status "anuluj płatność", dodatkowo pieniądze nie wróciły na moje konto. Co mam zrobić w tej sytuacji? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@anza89 W tej sytuacji nic nie musisz robić. Pieniądze wrócą automatycznie na Twoje konto w ciągu około 3 dni roboczych.
@anza89 Cześć 🙂 Płatność za zakupy wciąż ma status "rozpoczęta". Jeśli podejrzewasz, że w trakcie płatności coś poszło nie tak, to możesz ją anulować, a następnie ponowić w zakładce Moje zakupy. Pieniądze wrócą na Twoje konto w ciągu 3 dni roboczych.
Pamiętaj jednak, że przelew tradycyjny księguje się dłużej niż inne metody płatności - nawet do pięciu dni.