Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
mam pytanie - anulowałem płatność [ widać było w systemie że jeszcze była procesowana ] , była to płatność z wykorzystaniem bonu / kodu . Macie doświadczenie co dalej z tym się dzieje . To jednak było sporo pieniędzy.
Czy kwota wraca na konto. Czy w postaci bonu ? Przecież nie wyparowuje . Jaki jest czas .Będę wdzięczny za podpowiedzi .
@bluefinger w takim przypadku powinieneś dostać nową kartę podarunkową, którą przypiszemy do konta Allegro, z którego zrobiony został zakup. Warunki i termin ważności karty pozostają bez zmian, chyba że sprzedający zleci zwrot po terminie ważności karty, to możesz jej użyć przez 14 dni od daty zwrotu. Kartę znajdziesz w zakładce Kupony oraz przy finalizacji zamówienia w sekcji Płać mniej.
Jeśli Kupujący ma prawo do otrzymania zwrotu kwoty zapłaconej Sprzedającemu (w szczególności na skutek odstąpienia od umowy ze Sprzedającym lub jej rozwiązania w inny sposób), a do zapłaty co najmniej części kwoty wykorzystano Kartę Podarunkową, w pierwszej kolejności Kupujący otrzymuje zwrot kwoty zapłaconej przy użyciu Karty Podarunkowej na Kartę Podarunkową wykorzystaną w danej Transakcji. Jeśli w momencie odstąpienia od umowy ze Sprzedającym lub jej rozwiązania w inny sposób do końca terminu ważności Karty Podarunkowej wykorzystanej w danej Transakcji pozostało mniej niż 30 dni albo termin ważności Karty Podarunkowej upłynął, Kupujący otrzyma zwrot pozostałej kwoty na Kartę Podarunkową z terminem ważności 30 dni. Jeśli kwota zwracana na Kartę Podarunkową będzie niższa niż kwota podlegająca zwrotowi, Kupujący otrzyma zwrot pozostałej kwoty za pośrednictwem Usługi Płatniczej, którą wykorzystano w danej Transakcji.
Dostałem odpowiedź że = na chwilę obecną nie ma zaksięgowanej Pana wpłaty - transakcja zostanie automatycznie zamknięta po 7 dniach . [ co było faktycznie " problemem " brak zaprocesowania płatności , dlatego ją anulowałem , po prostu chciałem mieć dany produkt a nie czekać prawie tydzień na procesowanie płatności ] . Czy mam rozumieć że po tygodniu dostanę nową kartę / kod lub zwrot kosztów ?
Powinna wrócić 24godz po anulowaniu platności.