Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wam też nie działa strona "moje zakupy"?
@Elpis14 chyba coś poklikali bo u mnie też nie działa i są problemy ze zwrotami
Robiłem zwrot produktu, strona mieliła kilkanaście minut, w rezultacie zwrot zaakceptowany, ale nie mogłem wybrać przesyłki, Co zrobić?
@Rucin116 a teraz też nie masz możliwości wybrania opcji odesłania?
Nie, jest zapisane jako zwot, ale nie mogłęm wybrać przesyłki
@Rucin116 jest jakiś problem techniczny bo u mnie nie działa zakładka moje zakupy. Trza czekać
@Client:44052296 u mnie to samo brak zakupów
Tak jest problem:
Jest dodany zwrot w zakładce zwroty, ale nie można wybrać wysyłki
Jest udało się zrobić wysyłkę. Dziękuję za pomoc
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
sprawdzone na kilku urzadzeniach i kilku kontach :
Nie udało nam się wyświetlić Twoich zakupów. Spróbuj odświeżyć stronę.
U mnie to samo, pewnie robią jakieś nowe udogodnienia😉
Najpierw po aktualizacji inaczej wyświetlały się zakupy, ale dopiero jak weszło się w dany zakup - zniknęła informacja na samej górze: paczka nadana -> w drodze -> w doręczeniu -> doręczona i info o dacie dostawy. Jakiś czas potem lista zakupów całkiem zniknęła.
Brak listy zakupów
Witam . Podczas generacji kodu zwrotu strona się zacięła i nie pokazało kodu ani dalej nie pokazuje. A opcja zwrot świeci się na szaro nie można nic zrobić .
14fa4976-9e89-11ef-9709-d7be5f76372f Nr zamowienia
@Barbara-krka to problem techniczny po naszej stronie i pracujemy już nad jego rozwiązaniem, więc na razie poproszę Cię o cierpliwość.
Aktualnie mamy problemy z zakładką Moje zakupy, więc przepraszam Was za niedogodności. Pracujemy nad naprawą tego błędu.
@_HolaOla_ ok dziala dzieki