anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zakupu brak zwrotu kosztów

MAMY ROZWIĄZANIE!
krzychun73
#8 Zapaleniec#

Anulowałem zakup bo wybrałem zły adres po czym ponownie kupiłem to samo z nowymi danymi,przelew pobrano 2 razy  sprzedający wysłał  towar z 2go zamówienia...lecz jak twierdzi po rozmowie tel nie moźe zwrócić kosztów anulowanego bo nie ma takiego przelewu...pytanie gdzie znikła kasa z anulowanego zamówienia...saldo 0.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
LEW433
#21 Demiurg#

A w zakładce Moje zakupy, co masz jaki status płatności? Jak zakończona to otrzymał, a jak nie to wróci do Ciebie ta kasa.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@krzychun73 Ten anulowany zakup ma jaki status w zakładce Moje zakupy? Opłacony, płatność zakończona? Jeśli tak, sprzedawca wpłatę otrzymał. Poproś o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... wtedy szybko odda.

A może ma status "płatność anulowana"? Wtedy pieniądze nie dotarły do sprzedawcy, tylko wrócą na konto automatycznie w ciągu 3 dni.

oznacz moderatorów
krzychun73
#8 Zapaleniec#

Status anulowana...mija 4dzień ...i nic skoro nie otrzymał przelewu to jak odda?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Jak płatność anulowana, to nie sprzedawca zwraca tylko operator płatności.

oznacz moderatorów
krzychun73
#8 Zapaleniec#

Czy ma to coś wspulnego z tym automatycznym zwrotem od 20zł bo towar kosztował mniej?

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@krzychun73 Nie ma to nic wspólnego. Kwota, nawet poniżej 20 zł powinna wrócić na konto.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@krzychun73 To mają być 3 dni robocze. Jeśli ten czas minął, upomnij się o pieniądze u Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@krzychun73 Sprawdziłam dokładnie Twoje zamówienie i Sprzedający otrzymał dwie płatności od Ciebie, jedną za anulowane zamówienie oraz drugą, za zakup z poprawionym adresem. Dlatego zgodnie z zasadami powinien zwrócić Ci środki za anulowane zamówienie na kartę płatniczą, z której opłaciłeś te transakcje. Skontaktuj się z nim proszę ponownie. W zakładce Kupione, w szczegółach transakcji oraz w wiadomościach mailowych potwierdzających zakup znajdziesz numery poszczególnych płatności, dlatego możesz wskazać je Sprzedającemu. Jeśli nie dojdziecie do porozumienia, napisz proszę tutaj ponownie, będziemy działać. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
krzychun73
#8 Zapaleniec#

Napisałem ponownie do sprzedającego zrobił zwrot kasy, zwykły przelew ...takie to proste a on chyba dalej tego nie ogarnia ,dzięki wszystkim.!!

oznacz moderatorów