Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Przez pomyłkę zamówiłem produkt na stronie allegro i chciałbym anulować zamówienie, lecz ta opcja nie jest już dostępna. Wyczytałem w artykule na allegro, że można skorzystać też z opcji "Zwróć zakup". Zamówienie ma aktualnie status "Zakup opłacony", nie jest "W realizacji, Przygotowane do wysyłki ani wysłane". Nie jest podany również w zamówieniu numeru do śledzenia przesyłki. Chciałbym otrzymać za to zamówienie pełny zwrot pieniędzy łącznie z kosztami przesyłki. Wybierając opcję "Zwróć zakup" i wybierając powód odstąpienia od umowy zakupu "zakup przez pomyłkę" pokazuje mi kwotę zwrotu w wysokości 19,99zł, a zapłaciłem za to zamówienie łącznie z kosztami przesyłki 30,98zł. Rozumiem przez to, że sprzedający jest zobowiązany w tej sytuacji do zwrotu pieniędzy w kwocie 19,99zł. Co mam zrobić, żeby otrzymać pełny zwrot kosztów łącznie z przesyłką za to zamówienie w kwocie 30,98zł? Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane to co się stało z tymi 11zł za przesyłkę? Czy w pierwszej kolejności powinienem skorzystać z opcji "Zwróć zakup" czy najpierw skontaktować się w tej sprawie ze sprzedającym? Jeśli najpierw skorzystam z opcji "Zwróć zakup" to obawiam się, że nie otrzymam pełnego zwrotu kosztów, a jak napiszę najpierw do sprzedającego to zanim odczyta moją wiadomość to może już wcześniej wysłać zamówienie i wtedy też mogę nie otrzymać pełnego zwrotu kosztów. Proszę o pomoc i szybką odpowiedź. Pozdrawiam.
W pierwszej kolejności nawiąż kontakt ze sprzedawcą i dopytaj na jakim etapie jest wysyłka ,bo w systemie to widać dopiero jak kurier ją odbiera z punktu . Sprzedawca mógł już spakować wysyłkę i złożyć np. w paczkomacie .
Ok, napisałem już wiadomość. Czekam teraz na dalszy rozwój akcji.
@Client:122165348 formularz zwrotu pokazuje tylko kwotę za towar. Jednak jeżeli odstąpisz od zakupu przed nadaniem przesyłki sprzedający powinien zwrócić ci całość kosztów. Wypełnij formularz odstąpienia 🙂
Dziękuję za odpowiedź. Gdzie mogę znaleźć ten formularz odstąpienia? Czy wystarczy, że wybiorę opcję "Zwróć zakup" i wybiorę powód odstąpienia od umowy zakupu "zakup przez pomyłkę" i kliknę w ikonę "zwróć produkty"? Czy jest jeszcze jakiś inny formularz, który muszę wypełnić i wysłać do sprzedającego?
@Client:122165348 tak, to dokładnie ten formularz 🙂 Wybierz powód z grupy odstąpienia od umowy 🙂
Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.