Anulowanie zakupu

Client:95696695
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-07-2024
08:26
Wczoraj zamówiłam farbę do ścian 2x 2.5l
Dziś sprzedawca anulował jedną sztukę, po czym podniósł cenę farby. Czyli farbę ma na stanie, ale nie chcę jej sprzedać.
Co w takim przypadku?
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-07-2024
08:31
Nic, ale jak anulował? sprzedający nie może anulować, może tylko zwrócić Ci środki. Masz prawo do odpowiedniego, zgodnego z przebiegiem transakcji komentarza, ale poczekaj aż otrzymasz przesyłkę.
oznacz moderatorów

Client:95696695
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-07-2024
08:54
W sensie odesłał pieniądze za jedną farbę. Myślałam, że po prostu nie ma jej na stanie. Ale sprawdziłam i oczywiście jest. W podwyższonej cenie
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-07-2024
09:12
@Client:95696695 Więc wystawisz mu komentarz, nic nie zrobisz innego. najlepiej tylko odpowiednia ilość gwiazdek, bez opisu.😐
oznacz moderatorów

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-07-2024
12:53
@Client:95696695 Czy próbowałaś wyjaśnić tę sytuację ze sprzedawcą przez Centrum Wiadomości?
Wiktoria
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów