Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj zamówiłam farbę do ścian 2x 2.5l
Dziś sprzedawca anulował jedną sztukę, po czym podniósł cenę farby. Czyli farbę ma na stanie, ale nie chcę jej sprzedać.
Co w takim przypadku?
Nic, ale jak anulował? sprzedający nie może anulować, może tylko zwrócić Ci środki. Masz prawo do odpowiedniego, zgodnego z przebiegiem transakcji komentarza, ale poczekaj aż otrzymasz przesyłkę.
W sensie odesłał pieniądze za jedną farbę. Myślałam, że po prostu nie ma jej na stanie. Ale sprawdziłam i oczywiście jest. W podwyższonej cenie
@Client:95696695 Więc wystawisz mu komentarz, nic nie zrobisz innego. najlepiej tylko odpowiednia ilość gwiazdek, bez opisu.😐
@Client:95696695 Czy próbowałaś wyjaśnić tę sytuację ze sprzedawcą przez Centrum Wiadomości?