Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałem dziś zmówienia i wykorzystałem monety.
Zaraz niestety musiałem anulować bo pomyliłem sposób dostawy.
Czy dostane zwrot wykorzystanych monet?
@kcr-83 powinno stać się tak jak opisał @Client:44052296 sprawdziłam, że kupon jeszcze się nie odnowił, dlatego wyjaśniam to i gdy tylko otrzymam odpowiedź, dam znać 🙂
Dzień dobry
Mam podobny problem, ze zwrotem monet, kiedy mogę liczyć na pomoc ?
NUMER ZAMÓWIENIA
@jozek_g Dopytuję odpowiedni zespół.
@jozek_g Otrzymałam informację, że kupon odświeżył się na Twoim koncie 19.06, po czym ponownie go użyłeś 21.06 podczas zakupów w ofertach:
Aluminiowy Hub USB 3.0 7-port Unitek Y-3090 +zasil (ID 15727455733)
Hub USB Unitek Y-3090 7x USB 3.0 z zasilaczem (ID 15787714420)
Jak dlugo czekałeś na zwrot monet? Mam podobny problem.
Także dostałem zwrot pieniędzy ale nie dostałem zwrotu monet/kuponu.
Jak i gdzie to zgłosić?
@ravnadzi O jakie zamówienia dokładnie chodzi?
63dcba80-9320-11ed-8594-01f9dee49f5f
@ravnadzi napisz proszę ile wyniósł zwrot wpłaty w tym zamówieniu? Z tego co widzę, to zwrot w kwocie 22,97 zł został zwrócony (a dokładnie w takiej cenie był zwracany przedmiot). W zamówieniu był także inny zakup i kupon obniżył całą wartość zamówienia, dlatego otrzymałeś zwrot całej kwoty za zwracany przedmiot, bez uwzględnienia kuponu.
Dziurki za wyjaśnienie. Rzeczywiście jest tak jak napisałaś 🙂