Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. W sobotę złożyłam zamówienie opłaciłam, pisało że dostawa będzie za 8-9 dni ale po opłaceniu dostałam wiadomość od sprzedającego że to może wydłużyć się a dostawa będzie dopiero 28kwietnia. Próbowałam połączyć się z sprzedającym ale numer wogole nie odpowiada, napisałam meila ale również brak żadnej odpowiedzi. Powód anulowania zamówienia podałam że długi czas oczekiwania. Co mogę jeszcze zrobić aby sprzedający anulowal moje zamówienie i zwrócił pieniążki? Kwota 95zl
Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz "niezgodność z opisem", wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot. W takiej sytuacji sprzedawca będzie musiał oddać Ci pieniądze.
A to nie dotyczy odebranych zamówień?
Nie masz tej opcji po opłaceniu? Jeśli nie masz, wystarczy wysłać mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, sprzedawca nie musi odpowiadać, musi zwrócić wpłatę. Masz potwierdzenie wysłania wiadomości. Na telefon lepiej nie załatwiać takich spraw. Chcesz mieć jeszcze większą pewność skuteczności odstąpienia - wyślij je listem poleconym.
Zrobiłam tak jak pisałeś i na końcu wyskoczyło jak chce zwrócić towar 😕 spróbuję na meila jeszcze raz bo nie mam możliwości jak na pocztę podjechać ze względu na dzieci