anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zamówienia

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:80464665
#8 Zapaleniec#

Witam. W sobotę złożyłam zamówienie opłaciłam, pisało że dostawa będzie za 8-9 dni ale po opłaceniu dostałam wiadomość od sprzedającego że to może wydłużyć się a dostawa będzie dopiero 28kwietnia. Próbowałam połączyć się z sprzedającym ale numer wogole nie odpowiada, napisałam meila ale również brak żadnej odpowiedzi. Powód anulowania zamówienia podałam że długi czas oczekiwania. Co mogę jeszcze zrobić aby sprzedający anulowal moje zamówienie i zwrócił pieniążki? Kwota 95zl

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
xyz96
#21 Demiurg#

Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz "niezgodność z opisem", wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot. W takiej sytuacji sprzedawca będzie musiał oddać Ci pieniądze.

oznacz moderatorów
Client:80464665
#8 Zapaleniec#

A to nie dotyczy odebranych zamówień?

 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Nie masz tej opcji po opłaceniu? Jeśli nie masz, wystarczy wysłać mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, sprzedawca nie musi odpowiadać, musi zwrócić wpłatę. Masz potwierdzenie wysłania wiadomości. Na telefon lepiej nie załatwiać takich spraw. Chcesz mieć jeszcze większą pewność skuteczności odstąpienia - wyślij je listem poleconym.

oznacz moderatorów
Client:80464665
#8 Zapaleniec#

Zrobiłam tak jak pisałeś i na końcu wyskoczyło jak chce zwrócić towar 😕 spróbuję na meila jeszcze raz bo nie mam możliwości jak na pocztę podjechać ze względu na dzieci

 

oznacz moderatorów