Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem gdyż nie doczytałem i usunąłem z listy zamówień troche tych zamówień a chciałem anulować je i jak mógłbym je znaleźć i anulować ( wszystkie płatność za pobraniem )
@tomek130501 napisz do Allegro - powinni przywrócić : https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/kontakt-z-allegro-XEr99PARkH2
Pamiętaj, ze NIE anulujesz jeżeli Sprzedajacy już rozpoczął realizację, możesz tylko zwrócić.
@tomek130501 Nawet jeśli sprzedawca już wysłał towar, ale go jeszcze nie otrzymałeś, możesz anulować (odstąpić od umowy) wysyłając rezygnację z zakupu mailem. Wtedy nie obierasz przesyłki, a sprzedawca może od Ciebie wymagać zwrotu kosztu jej powrotu do niego. Tylko powrotu, nie kosztu wysyłek w obie strony.
@xyz96 Przyznam się że generalnie nie podoba mi się żonglowanie słowami : anulacja, zwrot, rezygnacja, odstąpienie. Powinna być jedna definicja i koniec. Mam wrażenie że są one używane zamiennie, czasem w zupełnie różnych sytuacjach.
Jeżeli masz Smart możesz odebrać i zwrócić w ciągu 14 dni za darmo, bez podawania przyczyny zwrotu(zakup od firmy).
@tomek130501 Przywróciłam wszystkie zamówienia do zakładki, ale w sprawie anulowania najlepiej będzie, jeśli skontaktujesz się bezpośrednio ze Sprzedającymi.