Anulowanie zamowienia

Client:55265921
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
23-10-2021
19:25
Mam problem zapłaciłam za przesyłkę przed jej dostarczeniem i przesylke anulowano a pieniądze nie wrocily na konto sprzedajacy napisal ze nie dotarły wiec gdzie one sa gdyz na konto nie wróciły prosze o pomoc
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
xyz96
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
23-10-2021
19:33
@Client:55265921 Sprawdź status tej wpłaty w zakładce Moje zakupy - Szczegóły zakupu - Rozwiń szczegóły zakupu. Jeśli jest Zakończona, sprzedawca pieniądze otrzymał i powinien Ci je zwrócić.
Jeśli jest Anulowana, pieniądze wrócą na konto w ciągu 3 dni roboczych.
oznacz moderatorów