Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
W piątek około południa zakupiłem telefon z oficjalnego sklepu jednej z marek, zapłaciłem, po czym w poniedziałek dostałem wiadomość:
"Dzień dobry,
bardzo przepraszamy niestety nie możemy zrealizować Pana zamówienia. Telefon sprzedał się w sklepie stacjonarnym. Pieniądze zostały zwrócone na konto za pośrednictwem allegro, do trzech dni powinny być u Pana na koncie, jeszcze raz ogromnie przepraszamy za zaistniałą sytuacje."
Odesłałem odpowiedź, że zgodnie z art 535 KC poproszę o wydanie towaru, ale nic nie odpowiedzieli. Pieniądze zwrócili.
Czy mogę domagać się realizacji umowy kupna-sprzedaży?
Pozdrawiam, Michał.
@krzykor Możesz próbować ponownie porozumieć się ze sprzedającym, a jeśli się nie uda, dochodzić swoich praw przed sądem.