Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest jakiś problem z aplikacją Allegro? Godzinę temu pobrana aktualizacja i niestety aplikacja wyświetla tylko białą stronę . Aplikacja odinstalowana i zainstalowana ponownie nie naprawiła błędu. Telefon był resetowany.
Napisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
i podaj im też model telefonu.
Moderatorzy Ci nie pomogą.
Cześć, @marta8417. Czy problem nadal występuje? Jeśli tak, to proszę, podaj wersję aplikacji oraz nazwę urządzenia, z którego korzystasz. Podeślij również zrzut ekranu.
Tak, problem dalej występuje.
Iphone 7plus (15.8.3)
wersja aplikacji 8.8.0
Dziękuję, @marta8417. Przekażę sprawę do zespołu odpowiedzialnego za aplikację i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
@MiMary a jednak 🙂. Dziękuję
@MiMary ja również mam problemu z aplikacją lokalnie od tygodnia, również po resecie telefonu, zainstalowanie na nowo aplikacją nie pomaga , zgłosiłem problem podobno jest w dziale technicznym lecz nikt się tym tam nie zajmuje
Cześć, @Agent555. Widzę, że sprawa trafiła do działu technicznego w piątek (07.02.2025), dlatego proszę Cię o chwilę cierpliwości. Sprawa jest weryfikowana.
Identyczna sytuacja jak u mnie. Sprawa zgłoszona do pomocy technicznej i nastała cisza.
U mnie również cisza
Ja teŻ mam taki sam problem na iPod. Po aktualizacji aplikacja Allegro wyświetla biały ekran i nic. Próbowałem odinstalować i zainstalować ponownie ale nic nie pomogło.
@marta8417 @Agent555 @jack_rally pracujemy już nad rozwiązaniem. Zostanie wydana nowa wersja aplikacji z poprawką, która wyeliminuje problem. Prosimy was o cierpliwość, nowa wersja powinna wyjść do końca tygodnia. Później wystarczy zaktualizować aplikację.
Po aktualizacji Apki Allegro do wer. 8.8.0 na iPhone 6 z IOS 15.8.3. Apka Allegro uruchamia się ale po zalogowaniu się do niej nie można przeglądać ofert, podkategorii w danych konta (moje zakupy, allegro pay itp), ulubionych, koszyka itd. Można przełączać się pomiędzy poszczególnymi funkcjami ale żadnych innych działań nie można wykonać. Wyświetla się kółeczko ładowania ekranu i nic.
Aplikacja w ogóle się nie otwiera, tylko „kręci”. Jak wejdę na moje konto to widnieje, że jestem zalogowany. Nie mogę się wylogować, aby spróbować się ponownie zalogować. Nie otwiera strony głównej, moje zakupy jak i pozostałych.
@toyotalc150 podaj proszę informację o wersji twojej aplikacji i urządzeniu, na którym jest zainstalowana. Czy problemy pojawiły się po aktualizacji?
Wersja oprogramowania najprawdopodobniej 8.8.0. Telefon iPhone 7Plus z oprogramowaniem 15.8.3. Problem pojawił się gdy wszedłem na maila od sprzedawcy i kliknąłem „śledź przesyłkę”. Wówczas przekierowało na ikonę Allegro i nacisnąłem otwórz. Allegro lokalne działa normalnie.
@toyotalc150 spróbuj proszę reinstalować aplikację. Aplikacja powinna działać prawidłowo na Twoim urządzeniu, więc ponowna instalacja powinna pomóc.
Kilkakrotnie reinstalowałem aplikację lecz bez skutku. Pobiera ze sklepu App Store lecz jej nie otwiera, tylko „kręci”
@toyotalc150 otrzymałam informację, że występują problemy z aplikacją w systemie iOS 15.
Poprawka jest już w drodze i problem wkrótce nie będzie występował, ale na razie muszę poprosić Cię o cierpliwość i korzystanie z Allegro w wersji przeglądarkowej.
Czekam niecierpliwie, jednak już z góry bardzo dziękuję😊