Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem sprzedawcą jak i kupującym na Allegro i strasznie mnie to drażni. Allegro wymaga ode mnie jako sprzedawcy odpowiedzi w ciągu 24 godzin na zadawane pytanie i zawsze odpowiadam na wiadomości należycie.
Robiąc zakupy bardzo często spotykam się z automatycznymi odpowiedziami. Kiedy Allegro zablokuje automatyczne odpowiedzi sprzedawców na wiadomości nic nie wnoszące do tematu? Zadałem sprzedającemu pytanie, po minucie odpowiedź "Dziękujemy za wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to możliwe." i od kilku dni cisza. To samo tyczy się dyskusji, pytanie zadane w piątek, od razu automatyczna odpowiedź, dziś mamy wtorek i dalej cisza...
Nie raz w natłoku pracy nie zdążyłem odpowiedzieć Klientowi w ciągu 24 godzin na wiadomość, odpisałem po 28 i od razu straciłem status super sprzedawcy. Jaka to jest sprawiedliwość, że sprzedawca który wyśle automatyczną wiadomość nic nie wnoszącą do tematu i odpisze na nią po tygodniu albo i wcale posiada status super sprzedawcy???
T wszystko jasne, prawie, wiem kto i gdzie awansował!🥙
Gorzej, niestety.😵
Sprawa prosta. Ja już mam dosyć...
Za kilka dni kupuję autorespondera - 100 zł na rok i mam z głowy bzdury z Allegro.
I statystyki będę miał na 100%.
Czy nie wiesz, że u nas wszystko "kosztuje"?
A potem odpowiesz klientowi w dowolnym czasie. Lub nie - a i tak statystyki Ci wyjdą na 100%.
Tak samo jest w dyskusjach - to dodatkowa kasa, ale się opłaca. Tym bardziej, jak planujesz jakiś urlop. Albo wypoczywasz, albo jesteś cały czas połączony z Allegro - wolność kosztuje, ale każdemu sprzedawcy też należy się chwila urlopu - niestety, musi za to dodatkowo zapłacić.
Gorzej - gdy wylądujesz w szpitalu i będziesz bez laptopa - wtedy pomału zamykaj firmę. Jak "przejdziesz" na "drugą, lepszą stronę", to cały swój problem zostawisz swojej rodzinie - dyskusje, reklamacje, zwroty , faktury do zapłaty i wszystko inne. Tak więc apel - dbaj o swoje zdrowie.