anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Autoresponder potwierdzajcy tylko odebranie wiadomości - czy ma to w ogóle sens...?

Gregor08
#7 Wielbiciel#

Witam. Od jakiegoś czasu allegro wprowadziło możliwość ustawienia autorespondera. Niestety (przynajmniej z mojego doświadczenia) 99% odpowiedzi to: "Dzień dobry, zgłoszenie zostało zarejestrowane w naszym systemie. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe." Jedyne sensowne odpowiedzi to automatyczne wysyłanie faktury.

Może trzebaby zrobić z tym porządek. Wydaje mi się że żaden klient nie chce otrzymywać tego typu bezsensowych odpowiedzi, które nic nie wnoszą. To jest po prostu SPAM. Mało tego, sprzedający jeszcze dodają zdanie: "to jest automatyczna wiadomość, proszę na nią nie odpowiadać", więc po co w ogóle zaśmiecają skrzynkę klienta skoro sami tego nie chcę. Czasem w odpowiedzi odsyłane są godziny pracy sklepi itp. chociaż i tka wszystko zależy od woli sprzedającego i czy jest akurat przy kompie czy nie i czy ma ochotę odpisać, a godziny pracy i tak są w zakładce o sprzedającym.

Może warto by był usunąć możliwość odsyłania takich wiadomości zwrotnych, bo z tego co widać na tym forum serwis allegro zamiast się ulepszać to wprowadza coraz więcej niepotrzebnych (żeby nie powiedzieć złych) modyfikacji. 

Jeżeli ktoś ma odmienne zdanie, to proszę o podanie przykładu gdzie taki autoresponder się przydaje.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

zeStryszka
#8 Zapaleniec#

Allegro liczy sprzedającym  czas odpowiedzi, do ogólnej wewnętrzej punktacji poziomu JAKOSCCI sprzedaży, a ten wynIk z kolei ma przełożenie na ILOSĆ SPRZEDAŻY danego sprzedającego i jeg zarobek. Czas odpowiedzi jest liczony niezależnie od godzin pracy sklepu - każda noc czy dzień wolny to opóźnienie w odpowiedzi. Nic dziwnego, że sklepy używają autorespondera, który nic nie wnosi - ale liczy sie jako odpowiedź. Mało tego - Allegro temu przyklaskuje. To chore ale tak jest. Na tym portalu nonsens goni nonsens

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Gregor08  Oczywiście że to jest bez sensu,  ale wiele nowości, rozwiązań na Allegro jest bez sensu  jeśli patrzeć na to od strony użytkowników.  Domaganie się od sprzedających  szybkich odpowiedzi i jednocześnie dawanie rozwiązania w postaci autorespondera to przecież  zwyczajne promowanie albo  zmuszanie do zakupu takiego oprogramowania, a to są chyba  procedury niedozwolone.   Większość sprzedających po odpowiedzi automatycznej w ogóle nie odpowiada na pytania bo po co skoro druga odpowiedź nie jest punktowana?

Ja również uwazam że to rozwiązanie służy do zniechęcania kupujących do zadawania pytań, kupujący ma kupować  co mu wyszukiwarka podsunie, płacić   i nie zawracać....

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@Gregor08 "proszę o podanie przykładu gdzie taki autoresponder się przydaje" - jak pisali inni koledzy, jest to potrzebne sprzedawcom dla podtrzymania statystyk jakości sprzedaży. Allegro punktuje szybkie odpowiedzi, a jednocześnie stosuje absurdalnie wysokie kary punktowe za opóźnienie lub brak odpowiedzi. Nie ma przy tym znaczenia ani treść "pytania" (a nierzadko są to grzecznościowe podziękowania albo informacje typu "kasa poszła"), ani to, że są zdawane po nocy, w święta albo podczas zgłoszonej przerwy w sprzedaży. 

Nie należy się więc dziwić, że sprzedawcy starają się bronić się przed tym bezsensem

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Wpadłeś na genialny pomysł tylko oczywiście jak zwykle winisz nie tę stronę co trzeba. Zadaj sobie pytanie dlaczego sprzedawcy ten badziew ustawiają? Ano dlatego, ze jak sprzedawca nie odpisze poniżej 24h to mu punkty w statystykach odejmują porównywalnie z negatywem!!! Nawet oszustowi wysyłającemu kody QR trzeba odpisywać!  Ale te 24h to jeszcze nic. Maksymalna ilość punktów dostaniesz tylko jak ten czas jest krótszy niż 2h. Dawniej jeszcze sprzedawcy posiłkowali się aplikacją ale mniej więcej w czasie wprowadzenia tych cudnych zmian allegro zrezygnowało z aplikacji. 

Te wiadomości nie są dla dobra klienta, są po to by sprzedawca nie stracił punktów z takich bzdurnych powodów jak: spanie w nocy, wolne w weekend, czy impreza rodzinna... Odpisywać swoim klientom raz na kilka dni na Allegro ma prawo tylko jedna instytucja samo Allegro. Wszystko inne ma chodzić na botach w  5 minut, co z tego że bez żadnego sensu...

oznacz moderatorów