Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@InPost pytanko. Chciałem wczoraj odebrać paczkę ( dzisiaj rano mija 48h termin), a tu...kolejka przed paczkomatem i technik naprawiający urządzenie. Radził przyjść za ok 2h, a jak nie naprawi to dopiero nastepnego dnia ok. 12:00-14:00. Na szczęście naprawił tego samego dnia i paczkę odebrałem. Ale co się dziej jeśli jednak jest nienaprawialna awaria a termin odebrania paczki upłynął? Jest przekierowywana do innego paczkomatu? Czeka w tym paczkomacie do czasu naprawy ? Inne ?
Czy można sprawdzić paczkomat Paczkomat DBM01M . Czarny ekran. Jakby prądu nie miał. W systemie widnieje jako aktywny
@rafalbog
Paczkomat DBM01M jest obecnie niedostępny dla Klientów. W celu przywrócenia działania maszynie został zlecony serwis. Podejmujemy kroki, by Paczkomat jak najszybciej uzyskał pełną sprawność.
Przepraszamy za niedogodności.
Dziękuję za informację. Dwa pytania w aplikacji leci mi czas na odbiór przesyłki ,jutro rano wyjeżdżam na 4 dni . Co mam robić?
Czy jest możliwość by państwo przekierowali paczki do innego .bardzo zależy mi na przesyłce. Jeżeli wróci do sprzedawcy starce dość duży rabat
Jeśli okaże się, że naprawa potrwa dłużej niż kilka godzin, paczki zostaną przeniesione do innego Paczkomatu - otrzymasz wówczas odpowiednie powiadomienie. Natomiast jeżeli pozostanie mniej niż 12h na odbiór paczki, prosimy o kontakt z infolinią lub poprzez chat - wydłużymy czas na odbiór ze względu na tymczasową niedostępność maszyny.
@rafalbog prosimy o kontakt z nami w opisanej sprawie mailowo na adres: pomoc@inpost.pl
W wiadomości prosimy o podanie 24-cyfrowego numeru przesyłki.
Witam wyslalem na maila numer przesyłki. Z prośbą o informację i zatrzymanie czasu oraz wydłużenie czasu.
Mój mail malony@interia.pl
Rafał [edycja]
Czy można sprawdzić paczkomat JZD03N
Dzień dobry,
Paczkomat JZD03N został tymczasowo wyłączony z sieci. Aktualna data ponownego uruchomienia Paczkomatu nie jest jeszcze znana.
Na ten moment zachęcamy do skorzystania z pobliskich Paczkomatów. Najbliżej zlokalizowany Paczkomat to JZD05M. Adres: ul. Harcerska 2a, 44-335 Jastrzębie-Zdrój (Na parkingu obok jadłodajni).
Bardzo przepraszamy za powstałe utrudnienia.
@InPost WAW105M podobno też ma problemy ?
Dzień dobry,
w Paczkomacie WAW105M nie działa ekran.
Sprawa została przekazana do odpowiedniego oddziału, a kurier zweryfikuje jego działanie przy najbliższym podjeździe.
W przypadku chęci odbioru paczki z Paczkomatu możemy pomóc zdalnie. Prosimy o kontakt z naszą infolinią będąc bezpośrednio przy Paczkomacie.
W przypadku nadania przesyłki zachęcamy do skorzystania z innych pobliskich Paczkomatów. Najbliżej zlokalizowany jest Paczkomat WAW222M. Adres: ul. Bródnowska 12A, 03-439 Warszawa (Przed budynkiem Bródnowska 12A).
Za powstałe utrudnienia przepraszamy.
swoją drogą procedury na awarie paczkomatów macie tam ...takie sobie:
Taki case:
- mam do odebrania paczkę z paczkomatu - jeszcze zostaje doba na odbiór;
- dostaję sms: że paczkomat niedostępny, że pracujecie, że jesteśmy w kontakcie;
- dzwonię na infolinię: przedłużenie czasu na odbiór gdy awaria paczkomatu nie dzieje się automatycznie (czemu??) a ja mogę to przedłużyć dzwoniąc na infolinię ale musi być mniej niż 12h do terminu odbioru (może ma to logiczne uzasadnienie ale dla mnie jako klienta jest to głupie);
- pytam, co będzie jak paczkomat będzie nieczynny a termin minie? okazuje się, że paczka wróci do nadawcy (!!!) chyba, że ja zdążę ją zatrzymać znów dzwoniąc czy pisząc, że nie mogłem odebrać z powodu uszkodzenia maszyny...
- wieczorem na spacerze zaglądam do paczkomatu - działa - odbieram przesyłkę;
- po ponad 1 dobie dostaję sms:
"naprawa paczkomatu trwa dłużej zakładaliśmy (...) Zadzwonimy..."
Bez komentarza.
kiedy naprawicie paczkomat SOS35M?! Jak nie potraficie tego zrobić „W MOŻLIWIE NAJSZYBSZYM CZASIE (dobry żart)” To przenieście paczki do innego paczkomatu albo wydajcie je manualnie otwierając ten paczkomat. ŻENADA, kontaktowałem się z infolinia zgłaszając awarie paczkomatu, Pani na infolini poprosiła, żebym skontaktował się na następny dzień celem weryfikacji, czy posiadacie zdalne połączenie z paczkomatem, co też zrobiłem - dostałem informację, że posiadacie te połączenie a mimo to, ku mojemu zdziwieniu(miałem Was za porządną firmę dbającą o dobro konsumentów) - paczkomat w dalszym ciągu nie działał. Mam tak biegać codziennie do paczkomatu bo nawet na infolinii nie wiedzą, czy paczkomat działa czy nie? Odpiszcie standardowa formułka kopiuj-wklej z notatnika mówiącą, że weryfikujecie sprawę i staracie się zweryfikować sprawe (co tu jest do weryfikowania? Czy ekran jest faktycznie czarny tak jak macie informacje w zgłoszeniu? I potrzebujecie na to 48 godzin żeby upewnić się, że w 100% ten ekran jest czarny? Co ma na celu przyjazd kuriera dzień po zgłoszeniu, żeby zbadał sprawę? Żeby wasz pracownik potwierdził wam, że ten ekran naprawde jest czarny i, że zgłaszający mówił prawde i dopiero potem zaczniecie przechodzić do procedury zlecenia serwisu do naprawy?). Zapewne odpiszecie standardową formułką i nie odniesiecie sie do żadnego z moich zapytań, ale już i tak wiem, że kontakt z wami to tylko marnowanie mojego czasu, jednsk do tego już przywykłem na przestrzeni kilku ostatnich dni więc wiem co dostane w odpowiedzi i tak naprawde mogłem skończyć na numerze paczkomatu, który nie działa.
@InPost SOS35M
Obecnie podejmujemy działania mające na celu przywrócenie maszynie pełnej funkcjonalności.
Aktualnie Paczkomat SOS35M został ponownie włączony do użytku, co oznacza, że można już z niego korzystać.
W imieniu firmy przepraszamy za utrudnienia.
@InPost Od trzech dni paczka tkwi w paczkomacie LBU04A bo jest awaria. Nikt nie raczy nawet tego naprawić ani nic z tym zrobić . Nikogo nie było . Zwalają na kuriera wszystko , że on ma to zrobić . Te paczki powinny być dawno przeniesione do innego paczkomatu . Kupiłam prezent na 40 tke którą mam dzisiaj i co ? Dedykowany imienny prezent i co teraz mam zrobić ? Odsyłają mnie Państwo ciągle jak dzwonię i jak piszę . Zamiast cokolwiek zrobić. Nie można tyle czasu przetrzymywać czyichś rzeczy ... Człowiek kupuje zamawia z odpowiednim wyprzedzeniem czasu i co teraz mam zrobić? Dzisiaj jest piątek jutro weekend i co nadal będą Państwo paczki przetrzymywać ludziom? To nie jest nasza wina jako klientów
Dzień dobry @basik112,
w celu weryfikacji opisanej sytuacji proszę o przesłanie wiadomości zawierającej opis sytuacji oraz numer przesyłki na adres mailowy pomoc@inpost.pl.
W imieniu firmy przepraszam za niedogodności.
@InPost napisałam pewnie po to by kolejny raz w odpowiedzi zwrotnej otrzymać od Państwa formułke grzecznościową ...:-(
@InPost Moje wszystkie wiadomości od środy i telefony echem się odbijają bo żadnych działań z Państwa strony nie ma niestety. Próbuję już w każdy możliwy sposób . 😞
No widzę,że nie tylko u mnie takie cyrki. Skrytka uszkodzona, paczka utknęła, cały tydzień minął i nic.
@InPost Kiedy naprawicie OLW14M?