Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie widać screena. Tylko Ty go widzisz i będzie tak, dopóki jakiś admin go nie zatwierdzi. Więc nie wiem, jak Ci pomóc.
@volgha Postaramy się znaleźć rozwiązanie Twojego problemu, ale dodaj proszę zdjęcie jeszcze raz. Bez widocznego adresu oraz danych kontaktowych.
@_HolaOla_ Pogadajcie może jednak nad zdjęciem ograniczeń we wstawianiu fotek, bo całkiem sporo ludzi to robi, a screenów nie widać. I chyba jak do tej pory nikt nie wrzucał tu zdjęć gołych bab/facetów/słoni/Prezesa - więc to chyba bezpieczne...
@Vryko Zmiany w tej kwestii są w planach, ale nie mogę się z Tobą zgodzić, że nikt nie wstawiał albo nie próbował wstawiać tego typu zdjęć. Z mojej perspektywy fakt, że takich zdjęć tutaj nie ma, jest tylko potwierdzeniem skuteczności tego narzędzia.
@_HolaOla_ Nic nie jest doskonale więc pracujcie nad rozwiązaniami
Rozumiem. Ja widziałem wyłącznie screeny dotyczące zgłaszanych problemów, stąd moja sugestia.
@volgha u mnie jest cały czas taki błędny komunikat przy zakupach, ale przechodzę dalej do płatności i wszystko jest ok. nie liczy nic za koszt wysyłki. Coś się wysypało w tym smarcie.
@volgha to nie wina po naszej stronie - sprzedający musiał ustawić źle sumowanie sztuk w paczce przy koszcie dostawy. W smarcie łączna cena za dostawę produktów nie może przekroczyć kwoty 40 zł - bez względu na metodę. Tutaj przekracza i dlatego produkty nie łapią się na SMART.
Przykład:
Produkt kosztuje 1,5 zł - przesyłka 10 zł za sztukę. Sprzedawca ma ustawione sumowanie całościowe kosztów dostawy za każdą sztukę.
Dodajesz do koszyka 10 sztuk - oznacza to, że dostawa sumuje się 10 zł x 10 sztuk, czyli na kwotę 100 zł, kwota ta łącznie przekracza 40 zł.
Napisz w tej sprawie do sprzedawcy 🙂