anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd w tytule i parametrach produktu - Allegro Protect umywa ręce

Best-Premium
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

zamówiłem [bf33f9d1-572b-3cd0-ad28-f25f43843064] 3 komplety po 500 sztuk pipet u jednego ze sprzedawców, jednak otrzymałem tylko 150 sztuk. Po zgłoszeniu przeze mnie problemu, sprzedający zmienił nazwę aukcji i parametry produktu (z 500 sztuk pipet na 50 sztuk). Zgłosiłem sprawę w dyskusji, sprzedający stwierdził że to Allegro popełniło błąd. Poprosił o odesłanie pipet, a z uwagi na to, że są to produkty jednorazowe i już ich nie posiadam, ponieważ dostałem je w bardzo małej ilości i je zużyłem, odrzucił reklamację, a pracownicy Allegro Protect twierdzą, że nie mogą w tej sytuacji nic zrobić.

Chciałbym, aby kupujący wywiązał się z umowy oraz liczyłem na pomoc Allegro (w końcu "Allegro Protect to bezpieczne zakupy"), ale się przeliczyłem 🙂

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

kostas11
#21 Demiurg#

@Best-Premium nic nie ugrasz, a że zużyłeś produkt niezgodny z zamówieniem, Twój problem, tak allegro miesza w tytułach, sami kiedyś mieli taką ofertę i w to wpadli 🙂 zmiany w tytule i parametrach często odbywają się bez wiedzy sprzedawcy 😞

Zgłaszasz reklamację, odsyłasz, sprzedawca zwraca kasę, brak odesłania, reklamacja odrzucone nic nie zrobisz 😞

 

Tu masz link do sytuacji Allegro https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/jakie-powinno-by%C4%87-rozwi%C4%85zanie-w...

A tu masz informację że algorytmy i boty to zmieniają 😞

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/wprowadzenie-konsekwencji-b%...

że z uwagi na to, że wiązania są wynikiem działania naszych automatów i algorytmów

________
Κώστας
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Best-Premium Sprawdź proszę jeszcze raz numer zamówienia. Ten podany przez Ciebie nie działa. 🙁

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Best-Premium
#8 Zapaleniec#

Przepraszam za pomyłkę:

2fe96351-5c69-11ee-a864-051d2700f310

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Best-Premium Nie ma sprawy! Sprawdziłam prowadzoną dyskusję do tego zamówienia i z tego co widzę, to w dyskusji, zostałeś zapewniony o zwrocie pieniędzy z Allegro Protect. W czym zatem mogę Ci pomóc? 😉

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Best-Premium
#8 Zapaleniec#

Zapewniony zostałem dopiero po założeniu wątku. Przedtem, podczas rozmowy telefonicznej z Allegro usłyszałem, że nie ma podstaw do uznania wniosku.

Po zapewnieniu i złożeniu wniosku Protect dostałem ponownie informację, że wniosek nie może zostać zaakceptowany. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Best-Premium Poprosiłam odpowiedni zespół o ponowne zapoznanie się z Twoją dyskusją. Ciebie natomiast proszę o odrobinę cierpliwości. Sprzedawca ma jeszcze czas na wypowiedzenie się i podanie swojego stanowiska. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Best-Premium
#8 Zapaleniec#

Dziękuję. Sprzedawca udzielił już jednoznacznej decyzji reklamacyjnej - reklamację odrzucił

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

za nazwę oferty z okienka wyszukiwarki odpowiada bot allegro z katalogu prduktów allegro a że ten katalog to babol na babolu i babolem pogania co sprzedawcy zgłaszają co chwile że im zmienia ich prawidłową nazwę na jakiś babol to właśnie poczułeś na własnym zadku. Sprzedawca odpowiada za nazwę prduktu w ofercie i opis oferty i te zawsze są prawnie wiążące jak się tu pomyli to wymagasz zrealizowania tak jak stało w opisie. A walka z katalogiem to tłuczenie się z wiatrakami ktoś kiedyś tworzył produkt to zrobił babola i mimo że 20 x zgłaszany błąd to system wie lepiej

oznacz moderatorów

Best-Premium
#8 Zapaleniec#

Wyszukując towar poprzez wyszukiwanie zaawansowane wyszukiwarka proponuje odpowiednie produkty na podstawie parametrów. Parametry produktu były nieodpowiednio uzupełnione - ilość sztuk pipet w parametrach oraz tytule wyraźnie wskazywała 500 sztuk, nie 50.

Allegro mimo wyraźnego wskazania w dyskusji:

Best-Premium, rozumiem, że nie jest Pan zadowolony z takiego obrotu sprawy. Z dyskusji wynika, że Sprzedający odrzucił reklamację. Nie mogę tego zmienić, ale proszę się nie martwić. Zwrócimy Panu pieniądze z Allegro Protect. Wystarczy, że wypełni Pan krótki formularz, który jest już dla Pana dostępny pod linkiem: https://allegro.pl/allegro-protect/index Dodam, że nie będziemy wymagali spłaty od Sprzedającego.

po wypełnieniu wniosku stwierdziło, że jednak nie zwrócą 😉

oznacz moderatorów