Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od dwóch dni mam problem z wyszukiwarka w Allegro , wyskakuje komunikat: Błąd coś poszło nie tak . Spróbuj ponownie później.
Używam Ipada Air 2 iOs Apple. Mam zainstalowane przeglądarki Firefox, Opera, Mercury. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Wojciech
Ale przez przeglądarkę wchodzisz czy aplikację? wyczyść to tak na początek, a później pozostaje przeinstalowanie apki.
Spróbuj wyczyśćic pliki cookies lub odinstalować i zainstalować ponownie
W której aplikacji mam wyczyścić pliki cookies, gdzie sie znajdują podaj ścieżkę dostępową.
@Client:84226943 w zależności od przeglądarki:
Firefox - Kliknij przycisk menu. W prawym górnym rogu ekranu. Kliknij Historia, następnie Wyczyść historię przeglądania.
Opera - Przejdź do O Menu > Historia > Wyczyść dane przeglądania.
W obu przeglądarkach wyczyściłem historie. Nic nie pomogło. Ukazuje sie komunikat po zalogowaniu na stronę społeczności:
,,realizacja żądania nie powiodła sie. Skontaktuj sie z administratorem i wprowadź datę i godzinę wystąpienia bledu a także identyfikator wyjątku 1176CDC9 ??? Czy ten komunikat ma związek z awarią ? I jeśli tak to co on oznacza ?
@Client:84226943 czy możesz przesłać zrzut ekranu z widocznym całym ekranem wraz z adresem strony i godziną oraz datą? Nie mamy awarii społeczności, tę wiadomość napisałeś korzystając z innego urządzenia?
w aplikacji Allegro zainstalowanej na moim ipad Apple Air po wpisaniu do wyszukiwarki pokazuje sie powyższy komunikat ??? Od tygodnia wyszukiwarka niestety nie działa.
Inne wyświetlane komunikaty:
@Client:84226943 Dziękuję za zrzuty. Wojtku, podaj mi proszę wersję aplikacji, z której korzystasz. Taką informację znajdziesz w panelu Moje Allegro -> Konto -> O programie.
W tej sekcji znajdziesz też opcję "Wyczyść historię aplikacji".
Dopytam jeszcze, czy korzystasz z zaktualizowanej wersji systemu iOS na swoim urządzeniu?
Wykonałem czyszczenie historii, nie było zwrotnego monitu wykonania
@Client:84226943 Zgłoszę tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
Ok, dzięki za wsparcie.
Wojtek
W kwestii uzupełnienia i doprecyzowania, moj ipad niestety nie aktualizuje sie do wersji iOS 15, widzę ze od 4 dni jest dostępna nowa wersja Allegro 7.68.0, a monit w App Store wzywa do aktualizacji Ipada ...
Dziwi mnie jedna sprawa, że do tej pory pomimo poprzednich nowszych wersji oprogramowania iOS, mogłem swobodnie korzystać z aplikacji Allegro ???
Wnioskuję, że w mojej opisanej kwestii zw.obecnie z brakiem dostępności wyszukiwania nowych produktów, Apple zmusza użytkownika do zakupu nowego iPada !!!
@Client:84226943 Otóż ja miałem podobnie, nie dało się uruchomić żadnej kategorii Allegro, tylko strona główna. Po próbach i róznych eksperymentach wyszło na to że winien jest dodatek do Firefoxa o nazwie Pomocnik Allegro. Usunąłem dodatek, teraz Allegro działa prawidłowo ale zaczęło mnie prześladować wyskakujące okno "Co sądzisz o Gadane".
Myślę że programistom Allegro chodzi o to żeby jak najskuteczniej dokuczyć klientom, mniej klientów mniej kłopotów.
System: Windows 10 przeglądarka Firefox, i Chrome.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ niestety poniższy komunikat nalał sie wyświetla .... aplikacja nadal je wyszukuje produktów w głównym serwisie, sytuacja jest mega irytująca od blisko tygodnia.
@Client:84226943 Wracam do Ciebie z odpowiedzią w imieniu Oli. Problemem jest wersja aplikacji. 5.34.1 jest bardzo stara. Obecna wersja to 7.68.0. Zatem przejdź do AppStore i zaktualizuj appkę. 🙂
To nie takie proste, wyjaśniłem te kwestie w poście w dn. 04.05.br.Pragne jeszcze raz zaznaczyć ze nie mogę już zaktualizować mojego iPada do wersji 16 , oraz aplikacji Allegro. Intryguje mnie komunikat o błędzie, co on faktycznie oznacza?
wchodzę przez aplikację, odinstalowałem i zainstalowałem ponownie Aplikacje Allegro, niestety to nie pomogło??