Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzięki platformie Allegro ale jako nie zarejestrowany kupiłem w dniu 12 stycz. 2020r. u sprzedającego First-mobile Smartfon Xiaomi Redmi Note 8 Pro. Portal Allegro poinformował mnie ,że sprzedający nadał przesyłce nr dotyczący Poczty Polskiej. Okazuje się że nr.jest błędny. Jak znaleźć informację co dzieje się z tym zakupem.
Napisz/zadzwoń do sprzedającego.
Napisz do sprzedającego, a najlepiej otwórz dyskusję. Wtedy wszystko jest w jednym miejscu, sprzedający wie o jaką aukcję chodzi i musi Ci odpowiedzieć.
Problem jest taki,że przesyłka idzie z Chin a firma First-mobile ma oddziały w Austrii. Próbowałem wysłać e-meila na adres podany przez Allegro ale WP. odrzuca.
Może ktoś zna adres meilowy bezpośrednio do Allegro. Może przez bezpośredni kontakt podpowiedzieli jak tej przesyłki szukać. Być może niepotrzebnie się martwię ponieważ czas oczekiwania na przesyłkę jest 21-22 dni. Ja zakup zrobiłem 12 sty. Tym nie mniej nr. podany przez sprzedającego jest zły.
Jeżeli przesyłka idzie z Chin to tracking najszybciej sprawdzisz na 17track.net. Następna sprawa wszystko zależy jaką firmą przewozową poszła paczka, bo może być sytuacja że pojawi się dopiero jak znajdzie się w Polsce. Paczki z Chin bardzo często wskakują z opóźnieniem na trackingu.
Dzięki za podpowiedź. Znalazłem nr paczki. Idzie za pośrednictwem DHL Niemcy. Znalazłem na 17track.net
Z doświadczenia zamawiania na Ali... przy przesylkach z Chin może tak być, że dopóki przesyłka nie znajdzie się w Polsce to będzie pokazywać błędny nr przesyłki. Miałam tak już I paczka przyszła
Dzięki za pocieszenie , denerwuję się trochę ponieważ w parę dni po moim zakupie sprzedający First-mobile znikną z Allegro. Natomiast paczkę z Smartfonem powinienem otrzymać 2-3 lutego. No może wszystko będzie w porządku.
Skorzystaj z naszego wsparcia pozakupowego. Dyskusja jest dobrym rozwiązaniem. Jeśli ta nie pomoże jest również Program Ochrony Kupujących.
Jeśli masz wątpliwości to skontaktuj się z naszymi doradcami na Facebooku lub przez Centrum Pomocy, w celu namierzenia Twojej oferty.
Klaudia. Gdzie szukać doradców na Facebooku,lub w którym miejscu w Centrum Pomocy. Jestem stary i nowy dlatego trochę trudno poruszać mi się po tych wszystkich informacjach.
Wejdź tu: https://www.facebook.com/allegro/ i wybierz opcję "wyślij wiadomość". Jeśli nie masz konta na FB, a korzystasz wyłącznie z mesendżera również nas tam znajdziesz 😊