Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, na osi czasu w moich zakupach pokazuje od kilku dni zły status zwrotu - "w drodze" mimo że został dostarczony przed weekendem co pokazuje historia przesyłki.
W historii przesyłki na allegro oraz w aplikacji inpost ewidentnie widac że została dostarczona, mimo to w jednym miejscu na tej osi pokazuje zły status.
Nr zwrotu 315Q/2023
Nr zamówienia 00f730e0-2a0f-11ee-b9e5-f3b72c2fe790
Nr przesyłki zwrotnej 600000397326500023932838
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Zdarzają się takie błędy w systemie, nie martwiłbym się na zapas, powinien zmienić się że jest w weryfikacji po odebraniu i potwierdzeniu zwrotu przez sprzedającego.
@AlePiesio dziękuję za zgłoszenie! Przekażę je do działu technicznego, natomiast informacje w zakładce Moje zakupy są informacją dla Ciebie, więc brak aktualizacji tam nie wpłynie na przebieg zwrot. Najprawdopodobniej wynika to z tego, że nie otrzymaliśmy informacji od przewoźnika o dostarczeniu tej przesyłki.
Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź w tej sprawie.
@AlePiesio otrzymałam odpowiedź, że to jednostkowy problem z aktualizacją statusu przesyłki zwrotnej, nie mamy możliwości ręcznie tego poprawić, natomiast status zwrotu powinien się zaktualizować, gdy sprzedający zwróci środki.
Dziękuję bardzo.