anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędny tytuł przelewu

Client:102618481
#7 Wielbiciel#

Witam. Zakupiłem przedmiot poprzez Allegro Lokalnie. Jako metodę płatniczą wybrałem przelew tradycyjny (Druczek i gotówka). Problem polega na tym, że pani która wprowadzała dane wpisała zły tytuł przelewu, stąd jak sądzę, przelew nie dotrze. Czy istnieje jakiś sposób aby to naprawić lub ewentualnie odzyskać pieniądze?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102618481 Konsultuję Twoje zgłoszenie. Wkrótce wrócę z odpowiedzią. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:102618481
#7 Wielbiciel#

Cóż, po wymianie mailowej z allegro.kontakt@allegro.pl,przesłaniu zdjęcia potwierdzenia przelewu, dowiedziałem się tylko, że mam czekać najpierw 3 dni (które już upłynęły), a obecnie, to już dziesięć dni roboczych, natomiast według regulaminu Allegro Lokalnie niedokonanie płatności w przeciągu pięciu dni anuluje zakup automatycznie. Zatem w zasadzie, jeżeli dobrze rozumiem, to mam zaczekać jeszcze siedem dni roboczych, żeby... I tu właśnie nie wiem na co. Chyba zwrot, bo oferta przepada po pięciu dniach. Stąd chciałbym dowiedzieć się, czy w takim wypadku nie mogę otrzymać zwrotu wcześniej? Bo w takim wypadku mógłbym zdążyć opłacić zakup przelewem expresowym. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102618481 otrzymałeś już od nas odpowiedź w korespondencji mailowej, którą prowadzisz z naszymi doradcami. Niestety nie mamy tutaj wpływu na działania operatora płatności, który wskazał w tym przypadku 10 dni roboczych. Jeśli w tym czasie wpłata się nie zaksięguje, to pieniądze zostaną zwrócone. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów