Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zakupiłem przedmiot poprzez Allegro Lokalnie. Jako metodę płatniczą wybrałem przelew tradycyjny (Druczek i gotówka). Problem polega na tym, że pani która wprowadzała dane wpisała zły tytuł przelewu, stąd jak sądzę, przelew nie dotrze. Czy istnieje jakiś sposób aby to naprawić lub ewentualnie odzyskać pieniądze?
Pozdrawiam
@Client:102618481 Konsultuję Twoje zgłoszenie. Wkrótce wrócę z odpowiedzią.
Cóż, po wymianie mailowej z allegro.kontakt@allegro.pl,przesłaniu zdjęcia potwierdzenia przelewu, dowiedziałem się tylko, że mam czekać najpierw 3 dni (które już upłynęły), a obecnie, to już dziesięć dni roboczych, natomiast według regulaminu Allegro Lokalnie niedokonanie płatności w przeciągu pięciu dni anuluje zakup automatycznie. Zatem w zasadzie, jeżeli dobrze rozumiem, to mam zaczekać jeszcze siedem dni roboczych, żeby... I tu właśnie nie wiem na co. Chyba zwrot, bo oferta przepada po pięciu dniach. Stąd chciałbym dowiedzieć się, czy w takim wypadku nie mogę otrzymać zwrotu wcześniej? Bo w takim wypadku mógłbym zdążyć opłacić zakup przelewem expresowym. Pozdrawiam.
@Client:102618481 otrzymałeś już od nas odpowiedź w korespondencji mailowej, którą prowadzisz z naszymi doradcami. Niestety nie mamy tutaj wpływu na działania operatora płatności, który wskazał w tym przypadku 10 dni roboczych. Jeśli w tym czasie wpłata się nie zaksięguje, to pieniądze zostaną zwrócone.