Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Taki problem mam. 05.07. wybrałam do zakupu dwa przedmioty od jednego sprzedającego, na Allegro Lokalnie. Pierwszy raz skusiłam się na zakup akurat na tej platformie. Atrakcyjna cena itd. No i od kilku dni nie mogę zapłacić za towar, ponieważ dostaję komunikat " POCZEKAJ NA WARUNKI DOSTAWY..." Sprzedający, mimo próśb z mojej strony, nie zdefiniował tych warunków. W tym czasie wielokrotnie logował się na Allegro. Co radzicie? Odpuścić zakup? O co tak w ogóle może chodzić? Kto normalny wystawia rzeczy na sprzedaż, po czym uniemożliwia kupującemu zapłatę za nie?
@zosia1804 Poproszę o numery ofert, których dotyczy ta sytuacja.
To te;
Oferta: f4b5e442-1bc7-4f31-964e-1984431411da
Oferta: c5a843d3-f2e9-4225-9205-27d40e8bccde
Skoro się logował to ja bym normalnie napisała. Na allegro jest sajgon i Ci co jeszcze tego nie mieli nie wiedzą o co chodzi. Ja też przy pierwszym takim mailu zrobiłam wielkie oczy. A mąż jeszcze w zeszłym miesiącu na widok tego odwracał się i "Aniaaaaa". Ewentualnie jak podał numer telefonu to można się dogadać ale i z tym bywa różnie. Już raz mi allegro pousuwało numer telefonu we wszystkich aukcjach na lokalnym. W zeszłym miesiącu miałam jeszcze lepszy numer. Podałam telefon do męża, bo to stary obrazek po jego ojcu był i ja jego historii nie znałam. A tu nagle dzwoni klient do mnie. I tak z większością przedmiotów. Po przejrzeniu aukcji okazało się, że w większości numer telefonu magicznie sam się zmienił....
Napisałam. Dwukrotnie. Prosiłam o zdefiniowanie warunków dostawy i informację, jeśli oferty są z jakichś powodów nieaktualne. Nie dostałam jednak żadnej odpowiedzi a telefonu do sprzedającego ani żadnych innych danych kontaktowych nie ma. Teraz, to już się trochę boję, że skoro gość tak zwleka z odpisaniem to z wysyłką przedmiotów może być jeszcze większy problem.
@zosia1804 Czy możesz pokazać mi jeszcze zdjęcie lub zrzut swojego ekranu, na którym jest widoczny komunikat o konieczności zdefiniowania ormy dostawy przez sprzedającego?
@zosia1804 Konsultuję już tę sprawę i jak tylko dostanę odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami.
@zosia1804 Może być tak ,że sprzedawca już tych przedmiotów nie ma bo je sprzedał poza portalem a AL tylko mu je wznawia bo są ciągle widoczne w systemie .
W takim wypadku byłoby miło, gdyby mnie o tym powiadomił....
@zosia1804 Sprawdź proszę skrzynkę pocztową. Dzisiaj rano wysłaliśmy do Ciebie wiadomość mailową w tej sprawie. Odpowiedz na nią.
Właśnie wróciłam z pracy, zaraz zerknę na pocztę. Dziękuję za interwencję i informację. Pozdrawiam.
Zofia