Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupy w internecie dokonuję z wykorzystaniem przeglądarki Bitdefender Safepay. Jednak już przy probie wejścia na stronę Allegro w tej przeglądarce najpierw otrzymuję polecenie, by potwierdzić, że jestem człowiekiem, a następnie komunikat, że zostałem zablokowany (załączam zdjęcia ekranu). Na innych przeglądarkach (sprawdzałem Firefox, Chrome i Edge) nie ma tego problemu. Sprawdzałem na trzech różnych komputerach, w dwóch sieciach (Play/UPC i NASK) i na dwóch różnych kontach Allegro (żony i moim) - wszędzie jest to samo.
Czy to znaczy, że Allegro nie działa przez Bitdefender Safepay? Dlaczego? Niepotrzebne są dodatkowe zabezpieczenia? Płacimy zwykle BLIK-iem, więc nie wchodzimy na stronę banku.
Podkreślę, że blokada następuje jeszcze zanim spróbuję się zalogować, więc nie dotyczy konkretnego konta, tylko samego wejścia na Allegro.
Ktoś się z tym spotkał? Ktoś coś wie?
@brodziec Czy możesz dodać zrzuty ekranu zamiast zdjęć? Potrzebuję ich do przekazania zgłoszenia do działu technicznego. Zrzuty powinny obejmować cały ekran wraz z paskiem adresowym przeglądarki, datą i godziną.
Niestety nie bardzo. Safepay blokuje wykonywanie zrzutów ekranu. Mogę zrobić zdjęcia tak, by obejmowały wszystko, tylko czy dział techniczny zechce z nich skorzystać?
@brodziec Tak, poproszę.
Podsyłam zdjęcia.
@brodziec Dziękuję. Konsultuję Twoje zgłoszenie z działem technicznym.
Czy rysuje się szansa na jakieś wyniki tych konsultacji?
pozdrowienia
@brodziec Przykro mi, ale nie mamy jeszcze dokładnej informacji i weryfikujemy ten temat. Najprawdopodobniej przeglądarka modyfikuje żądania na stronie i musimy to dodatkowo sprawdzić. Dlatego poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, gdy ustalę więcej szczegółów - wrócę z informacją.
Pewnie ta przeglądarka ma wbudowany jakiś VPN
To by się zgadzało. Jak wchodził VPN w operze to kiedyś zapomniałam to wyłączyć przed allegro i efekt był podobny... Ale to już dawno.