anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

BLOKADA INTERNET: ALLEGRO.PL

PanJulian88
#1 Nowicjusz#
Dzień dobry,
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 
w dniu 17.05.23 dokonałem zakupu u kilku sprzedawców dokonując płatności blik. Transakcja została zrealizowana poprawnie, a środki pobrane z konta. Całkowita wartość zakupów to 728,56 zł. Dzień później dokonałem zwrotu jednego z towarów, co w rezultacie zablokowało mi kwotę 684,63 zł z tytułem: BLIK INTERNET: ALLEGRO.PL
Natychmiast skontaktowałem się z bankiem (PKO BP), zostałem poinformowany, że nie mają nic wspólnego z blokadą i nie mogą jej zdjąć, pozostaje czekać. 
Proszę o pomoc i interwencję u operatora płatności, niemała kwota jest zamrożona na koncie od tygodnia, a jest to ewidentny błąd procesora płatności. Poniżej dokładne rozbicie kwot w problematycznym zamówieniu.

numer zamówieniakwota
 
 
90,04
 
2ddd6663-f4d1-11ed-8760-2b5622a528fa43,93
zwrot, który wygenerował duplikat płatności
2ddd6664-f4d1-11ed-8760-2b5622a528fa102,6
 
2ddd6665-f4d1-11ed-8760-2b5622a528fa199
 
2ddd6662-f4d1-11ed-8760-2b5622a528fa159
 
2ddd6666-f4d1-11ed-8760-2b5622a528fa43,99
 
2ddd6661-f4d1-11ed-8760-2b5622a528fa90
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
zapłacone728,56
 
pobrane jeszcze raz i widoczne jako blokada684,63
 
 
 
 
różnica43,93
 
 
 
 
 
 
 
2e88c1b3-f4d1-11ed-bef5-17fda46ebf57
 
 
Płatność w ramach usługi Przelewy24
 
 
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@PanJulian88 dziękuję za Twoją wiadomość (odpisuję tutaj, więc nie otrzymasz odpowiedzi w wiadomości e-mail, ponieważ nie kontaktujemy się tym kanałem). 
Nie jest to błąd, jednak rozumiem, że jest to stresujące. Blokada pokazuje tylko jaka faktyczna wartość została zapłacona (po zaksięgowaniu zwrotu) gdy wszystko się prawidłowo zaksięguje nie będzie to już widoczne, płatność faktycznie została pobrana tylko raz z konta, a po wpływie i zaksięgowaniu się zwrotu od sprzedającego, wszystko będzie już wyglądać prawidłowo. 
Zwrot od sprzedającego został zlecony dziś i jeszcze się nie zaksięgował, w tej sytuacji muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

rremba
#9 Pomysłodawca#

Też to samo miałem ... po miesiącu dopiero kasę zwrócili

oznacz moderatorów

PanJulian88
#1 Nowicjusz#

Rozumiem, bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź @la_nika. Pozdrawiam

oznacz moderatorów