Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
numer zamówienia | kwota | |
90,04 | ||
2ddd6663-f4d1-11ed-8760-2b5622a528fa | 43,93 | zwrot, który wygenerował duplikat płatności |
2ddd6664-f4d1-11ed-8760-2b5622a528fa | 102,6 | |
2ddd6665-f4d1-11ed-8760-2b5622a528fa | 199 | |
2ddd6662-f4d1-11ed-8760-2b5622a528fa | 159 | |
2ddd6666-f4d1-11ed-8760-2b5622a528fa | 43,99 | |
2ddd6661-f4d1-11ed-8760-2b5622a528fa | 90 | |
zapłacone | 728,56 | |
pobrane jeszcze raz i widoczne jako blokada | 684,63 | |
różnica | 43,93 | |
2e88c1b3-f4d1-11ed-bef5-17fda46ebf57 | ||
Płatność w ramach usługi Przelewy24 |
@PanJulian88 dziękuję za Twoją wiadomość (odpisuję tutaj, więc nie otrzymasz odpowiedzi w wiadomości e-mail, ponieważ nie kontaktujemy się tym kanałem).
Nie jest to błąd, jednak rozumiem, że jest to stresujące. Blokada pokazuje tylko jaka faktyczna wartość została zapłacona (po zaksięgowaniu zwrotu) gdy wszystko się prawidłowo zaksięguje nie będzie to już widoczne, płatność faktycznie została pobrana tylko raz z konta, a po wpływie i zaksięgowaniu się zwrotu od sprzedającego, wszystko będzie już wyglądać prawidłowo.
Zwrot od sprzedającego został zlecony dziś i jeszcze się nie zaksięgował, w tej sytuacji muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość.
Też to samo miałem ... po miesiącu dopiero kasę zwrócili
Rozumiem, bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź @la_nika. Pozdrawiam