Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Witam, miałam kłopoty z płatnością i musiałam kilka razy podchodzić do zakupu produktów u Sprzedawcy. Gdy w końcu udało mi się dojść do ładu z smsami z mojego banku okazało się, że nie mam możliwości ponownego zakupu produktów znajdujących się w koszyku.
Dostałam bana od Sprzedawcy:
"Sprzedający ograniczył Ci zakupy w jego ofertach. Skontaktuj się ze sprzedającym i wyjaśnij tę sytuację."
Zadzwoniłam do Sprzedawcy z przeprosinami a on mi mówi, że nie wykonywał żadnych czynności przeciwko mnie i że chciałby mi sprzedać co chcę. Myślę sobie, że to automat wciągnął mnie na czarną listę. Jak mnie teraz "wyjąć", gdzie szukać zesłańców ?
Pozdrawiam MS
Jaki automat, może jest ustawione ograniczone ilości zakupu, albo bank.
Cześć @milka_st. Skonsultuję tę sprawę z dedykowanym zespołem i niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Cześć @milka_st. Sprawdziliśmy Twoje zamówienia i potrzebujemy jeszcze kilku informacji. Proszę o doprecyzowanie, której dokładnie transakcji to dotyczy? Czy posiadasz zrzut ekranu z widocznym komunikatem błędu?