anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak dostarczenia zwrotu do sprzedawcy

Client:89343316
#1 Nowicjusz#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Od 11.03 przesyłka nie została dostarczona do sprzedawcy (zwrot wynikający z za późnego jej dostarczenia również do mnie). Żadna forma kontaktu z Allegro nie pomaga, na maile już nawet nie odpisują. Zgodnie z informacjami w aplikacji okazuje się, ze paczka została już dwukrotnie przyjęta do magazynu (13 i 23.03), natomiast ani razu nie została ona wydana dalej. Przesyłka standardowo oczywiście Allegro One Box, brak jakiejkolwiek pomocy w rozwiązaniu sprawy. Ma ktoś może pomysł co mogę zrobić w takiej sytuacji? 🙂

A000HJX6V2

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Zwrot ze Smartem? zakup od firmy, rozumiem!

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:89343316 bardzo mi przykro i konsultowałam sprawę Twojej przesyłki z zespołem, ale na ten moment nie pozostaje nic innego nic czekać. Zgodnie z obowiązującymi zasadami jeśli paczka nie znajdzie się przez 30 dni, po tym okresie możesz złożyć reklamację przez ten formularz jako nadawca na jej zaginięcie. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów