Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Od 11.03 przesyłka nie została dostarczona do sprzedawcy (zwrot wynikający z za późnego jej dostarczenia również do mnie). Żadna forma kontaktu z Allegro nie pomaga, na maile już nawet nie odpisują. Zgodnie z informacjami w aplikacji okazuje się, ze paczka została już dwukrotnie przyjęta do magazynu (13 i 23.03), natomiast ani razu nie została ona wydana dalej. Przesyłka standardowo oczywiście Allegro One Box, brak jakiejkolwiek pomocy w rozwiązaniu sprawy. Ma ktoś może pomysł co mogę zrobić w takiej sytuacji? 🙂
A000HJX6V2
Zwrot ze Smartem? zakup od firmy, rozumiem!
@Client:89343316 bardzo mi przykro i konsultowałam sprawę Twojej przesyłki z zespołem, ale na ten moment nie pozostaje nic innego nic czekać. Zgodnie z obowiązującymi zasadami jeśli paczka nie znajdzie się przez 30 dni, po tym okresie możesz złożyć reklamację przez ten formularz jako nadawca na jej zaginięcie.