anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak dostarczenia zwrotu do sprzedawcy

Client:89343316
#1 Nowicjusz#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Od 11.03 przesyłka nie została dostarczona do sprzedawcy (zwrot wynikający z za późnego jej dostarczenia również do mnie). Żadna forma kontaktu z Allegro nie pomaga, na maile już nawet nie odpisują. Zgodnie z informacjami w aplikacji okazuje się, ze paczka została już dwukrotnie przyjęta do magazynu (13 i 23.03), natomiast ani razu nie została ona wydana dalej. Przesyłka standardowo oczywiście Allegro One Box, brak jakiejkolwiek pomocy w rozwiązaniu sprawy. Ma ktoś może pomysł co mogę zrobić w takiej sytuacji? 🙂

A000HJX6V2

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Zwrot ze Smartem? zakup od firmy, rozumiem!

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:89343316 bardzo mi przykro i konsultowałam sprawę Twojej przesyłki z zespołem, ale na ten moment nie pozostaje nic innego nic czekać. Zgodnie z obowiązującymi zasadami jeśli paczka nie znajdzie się przez 30 dni, po tym okresie możesz złożyć reklamację przez ten formularz jako nadawca na jej zaginięcie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów