Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Paczka nie dotarła do punktu bo przepełniony. Dostałem SMS z linkiem żeby wybrać nowy punkt. Wchodzę, a tam komunikat że dostawa będzie do punktu pierwotnego. Upływa tydzień, informacji brak, przesyłki brak, a sprzedajacy twierdzi, że zawaliła dostawa Allegro. Gdzie szukać pomocy? Dziękuję
Zielona budka Allegro One? szukaj pomocy @Allegro_One
@macieking Mój brat kiedyś wybrał, wbrew moim ostrzeżeniom, dostawę Allegro One i były jakieś absurdalne opóźnienia (bardzo dużo tematów o tym powstało tu na forum). Gdy później zapytałem co z transakcją, oceną itd., to sam stwierdził, że "przecież sprzedający nie miał wpływu na te opóźnienia, bo były one winą dostawcy i prawdę mówiąc po części jego samego, gdyż sam wybrał taką metodę dostawy". Mój brat rzadko ma rację, ale w tym przypadku miał ją w 100% 😉 - to dostawca zawalił sprawę.
@macieking To jest forma dostawy Allegro i to oni za nią odpowiadają i tam trzeba składać reklamację.
Ok, ale komu i gdzie? Sorry, nie mogę połapać się w tym serwisie