Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry,
czy ktoś ma kontakt gdzie mozna złozyc reklamację na obsługę allegro?
Dziękuje
Nie mogę znaleźć
@macieking musisz wybrać interesujący Cię dział i napisać w nim skargę na konkretną sprawę
Albo jak chcesz opisz tu swoja sprawę i poproś moderatorów możne Ci doradzą co i jak dalej interweniować.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dokonałem zakupu telefonu 19.090.2022. Dostawca twierdzi, że wysłał paragon, ale po konsultacji z żoną okazało się, ze nie było, czekalismy na FA. Napisałem do dostawcy prośbe o fakturę. Ten opóźniał wystawienie faktury aż do dziś (fa potrzebna była we wrzesniu). Założyłem dyskusję. Alegro wczoraj wysłało mi maila, że jak się nie zaznacza opcji faktury to sprzedajacy nie ma obowiązku wystawienia FA i zamknęło dyskusję. Jasne rozumiem to. Jednak allegro zauważyło, że były 2 zapłaty, pierwsza nieudana, tu FA była zaznaczona, a w drugiej opłacie nie. Zatem pytam się jakim cudem w mailu z allegro o tym, ze transakcja przebiegła pomyślnie i zostało zapłacone jest informacja ukazująca dane do faktury skoro przy drugiej zapłacie nie było zaznaczenia FA?
@macieking sprawdziłam, że zostało to wyjaśnione w sprawie nr 26661371. Widzę, że kontynuujesz rozmowę w wyżej wymionej sprawie, więc poczekaj proszę na naszą odpowiedź e-mailową. Jeśli uznasz, że nie jest satysfakcjonująca, zgłoś proszę chęć złożenia reklamacji.
@macieking możesz złożyć skargę do…..obsługi allegro 😁
Ciekawe czy dla zadowolenia klienta zaproponują AP