Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od pewnego czasu nie mam możliwości żadnego wyboru w funkcjach po lewej stronie np. używane, kwota poniżej 50zł. Nie jestem w stanie zaznaczyć pola wyboru. Resetowanie ustawień nie przyniosło poprawy. Proszę o pomoc aby móc z tych funkcji korzystać.
@Gerlach12 Wyczyść lub zmień przeglądarkę.
@Gerlach12 nie udało mi się powtórzyć błędu, więc to może być kwestia przeglądarki jak sugeruje @xyz96 Jeżeli wyczyszczenie przeglądarki (pamięci podrećznej i plików cookies) nie pomoże to prześlij proszę zrzuty, na których widać ten problem, będę to konsultować z działem technicznym.
Dzięki za podpowiedź. Wyczyszczenie przeglądarki ani jej przeinstalowanie nic nie dało. Wysyłam zrzut ekranu co mi się dzieje.
Dzieje się tak, że po zaznaczeniu znaczka z lewej strony zaraz znak znika, a gdy uda się go zaznaczyć za którymś razem to pojawia się taki zrzut ekranu i coś się ładuje i nic. Nie przyjmuje też wpisu w czego szukasz na górze - wpisuję nazwę naciskam szukam i zaraz jest pole puste.
@Gerlach12 Spróbuj na innym urządzeniu, bo to może błąd wywołany dodatkami do oprogramowania.
Na komórce wszystko chodzi a na komputerze nie mam funkcji.
Czyli wina komputera, oprogramowania.
Jak z tego wyjść aby zaczęło działać dostęp do funkcji Allegro. Po przeinstalowanie przeglądarki Internet działa szybciej, pewnie była zapchana. A funkcje wyboru nie wchodzą.
Odinstaluj dodatki, blokery reklam itp.
Po przeczyszczeniu komputera i przeinstalowanie przeglądarki nic się nie zmieniło. Z komurki chodzi wszystko.
@Gerlach12 Z jakiego systemu operacyjnego korzystasz?
Mam system operacyjny Windows XP z dodatkiem service pack3. Do tej pory działało wszystko na Allegro. Inne programy biurowe i do płatności działają bez zarzutu.
@Gerlach12 Przykro mi, ale na tym urządzeniu mogą pojawiać się problemy i nic tutaj nie zaradzimy. Ten system nie jest już w żaden sposób wspierany i aktualizowany. Jedyne co mogę Ci zaproponować w tej sytuacji, to jeśli posiadasz smartfona, polecam korzystanie z naszej aplikacji.
Dzięki. Tak właśnie będę korzystać.