Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przedmiot kupiony z pakietem Smart - odbiór w punkcie UPS (bez darmowego zwrotu). Przesyłka nie została chyba wprowadzona w system allegro - nie było powiadomienia w aplikacji allegro, że czeka ona na odebranie. Po sprawdzeniu jej status jest: odebrana od nadawcy (żadnej dalszej historii). Przez cały czas nie widniała też w zakładce: do odbioru. Przesyłka po nieodebraniu, trafiła do nadawcy, który chce mnie obarczyć kosztami zwrotu. Nie było żadnej wiadomości SMS ani email że przesyłka jest do odebrania - choć sprzedawca twierdzi, że takowe były systemowo wysłane.
Co w takiej sytuacji mogę zrobić?
@jupiter369 Najlepiej rozpocznij dyskusję ze sprzedającym - tutaj. Podaj w niej dane przesyłki, zamieść zrzuty ekranu ze strony śledzenia. Sprzedający powinien przedstawić potwierdzenie swojego stanowiska. Jeśli wciąż nie uda Wam się porozumieć, będziesz mogła poprosić o pomoc pracownika Allegro.
z UPS jest coraz gorzej 🤔
@jupiter369
Podaj numer przesyłki UPS.