Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak masz dowód wpłaty na koncie to znaczy że zapłaciłeś ,a po drugie to sprzedawca zazwyczaj wysyła dopiero jak sam widzi wpłatę na swoim koncie.
Dziękuję za pomoc
Jeśli masz dowód że zapłaciłeś za ten produkt,to prześlij potwierdzenie płatności do allegro że wplata została pobrana z twojego konta bankowego, niech to wyjaśniają co się stało z tą płatnością.
Dziękuję za pomoc
@Client:101366791 Uważaj na takie wiadomości, mogą być fałszywe, sprzedający nie wyśle Ci wcześniej towaru jak nie będzie miał środków na koncie. Dopytaj tu o status płatności: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
@Client:101366791 jeżeli chodzi o zamówienie nr fcff1ea1-9089-11ec-bea6-3fb304b5a04a to zostało opłacone poprawnie, natomiast u tego samego sprzedającego złożyłeś też zamówienie nr 914aa3f1-9089-11ec-ac1a-85d80bd80756, które zostało anulowane, ponieważ nie doszło w nim do zapłaty. Być może więc te dwa zamówienia się pomieszały, a powiadomienie otrzymałeś w sprawie tego nieopłaconego.