anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Otrzymałem wiadomość, że moja płatność się nie zaksięgowała, czy powinienem odesłać przedmiot?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:101366791
#7 Wielbiciel#
  • Dzień dobry. Wczoraj dostałem email od allegro, że moja wpłata za produkt nie została dokonana, i będę musiał odesłać ten produkt. Dziwne, mam dowód wpłaty w koncie bankowym
  •  
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jak masz dowód wpłaty na koncie to znaczy że zapłaciłeś ,a po drugie to sprzedawca zazwyczaj wysyła dopiero jak sam widzi wpłatę na swoim koncie. 

oznacz moderatorów
Client:101366791
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów
Agent555
#19 Nestor#

Jeśli masz dowód że zapłaciłeś za ten produkt,to prześlij potwierdzenie płatności do allegro że wplata została pobrana z twojego konta bankowego, niech to wyjaśniają co się stało z tą płatnością.

oznacz moderatorów
Client:101366791
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za pomoc 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:101366791 Uważaj na takie wiadomości, mogą być fałszywe,  sprzedający nie wyśle Ci wcześniej towaru jak nie będzie miał środków na koncie. Dopytaj tu o status płatności: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101366791 jeżeli chodzi o zamówienie nr  fcff1ea1-9089-11ec-bea6-3fb304b5a04a to zostało opłacone poprawnie, natomiast u tego samego sprzedającego złożyłeś też zamówienie nr 914aa3f1-9089-11ec-ac1a-85d80bd80756, które zostało anulowane, ponieważ nie doszło w nim do zapłaty. Być może więc te dwa zamówienia się pomieszały, a powiadomienie otrzymałeś w sprawie tego nieopłaconego. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów