Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jakieś 55 godzin temu kupiłem rzecz przy użyciu karty i cały czas pokazuje mi, że płatność jest w toku a pobralo mi pieniądze dlaczego tak dlugo skoro zazwyczaj trwa to kilka maksymalnie kilka minut ?
@Client:58784021 czasem przelew się zawiesza , anuluj płatność , ponów , a pierwsza w 3 dni robocze wróci na Twoje konto .
@Client:58784021 W tej chwili Twoja płatność ma status "anulowana", więc jeśli pieniądze zostały pobrane z Twojego rachunku bankowego, wpłata zostanie zwrócona na rachunek, z którego została wykonana. W tej sytuacji spróbuj ponownie zlecić wpłatę. Przejdź do zakładki Moje zakupy i skorzystaj z przycisku [ponów płatność] przy nieopłaconym zamówieniu.
@_HolaOla_ @Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy
@Client:58784021 poczekaj trwa to do 3 dni roboczych a mamy weekend 🙂
Racja dzięki
@Client:58784021 Do końca następnego dnia roboczego może trwać.