anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak informacji

bluberry5
#1 Nowicjusz#

Pytanie...

3marca dokonałam płatności blikiem ,pieniądze zeszły z konta jednak od tamtej pory żadnej wiadomości na temat zaksięgowania wpłaty bądź informacji o wysyłce nie otrzymałam.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@bluberry5 sprawdziłam Twoje konto i nie znalazłam żadnego zakupu z 03.03. Czy jesteś pewna, że zakup był na naszej platformie? po zakupie powinnaś otrzymać wiadomość mailową z potwierdzeniem, a sam zakup (nawet nieopłacony) powinien być widoczny w Twojej zakładce [moje zakupy].

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@bluberry5 jak kupiłeś z podesłanego linku z socjała lub od konkurencji sprawdź potwierdzenie czy przypadkiem nie kupiłeś kryptowaluty lub czy nie wypłaciłeś pieniędzy w bankomacie gdzieś w Polsce.

oznacz moderatorów